تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کد خبر : 16765

پنجعلی: استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ دلیل تغییرات در خط دفاع پرسپولیس را نمی‌دانم

پنجعلی: استقلال امتیاز از دست می‌دهد/ دلیل تغییرات در خط دفاع پرسپولیس را نمی‌دانم

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز مجدد لیگ اظهار کرد: پرسپولیس شرایط بدی ندارد و در تعطیلاتی که پش سر گذاشتم خود را برای بازی‌ها آماده کرد. درست است که شکست برابر آلومینیوم در جام حذفی سخت بود اما فوتبال همین است و جام حذفی هم همیشه اینگونه بوده

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از آغاز مجدد لیگ اظهار کرد: پرسپولیس شرایط بدی ندارد و در تعطیلاتی که پش سر گذاشتم خود را برای بازی‌ها آماده کرد. درست است که شکست برابر آلومینیوم در جام حذفی سخت بود اما فوتبال همین است و جام حذفی هم همیشه اینگونه بوده است. یعنی اتفاقاتی در این جام رخ می‌دهد که خیلی قابل پیش‌بینی نیست. در این جام تیم‌هایی که خیلی از آن‌ها انتظار نمی‌رود بی استرس بازی می‌کنند اما در مقابل تیم‌هایی که همه از آن‌ها انتظار قهرمانی دارند، با استرس بازی می‌کنند. 

وی در ادامه اضافه کرد: درست است که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و نتوانست به فینال برسد اما نباید نسبت به لیگ بی تفاوت باشد. از همین الان بازیکنان فقط باید تمرکز خود را روی لیگ بگذارند تا در ۶ بازی آینده به برتری برسند. پیروزی در ۶ بازی آینده بسیار اهمیت دارد و می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است هم گفت: در فوتبال هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. فوتبال بازی لحظه‌ها است و گاهی می‌بینید تیمی که همه فکر می‌کنند قهرمان می‌شود به یکباره قهرمانی‌ را از دست می‌دهد. درست است که الان پرسپولیس ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد اما تا هفته‌های پایانی هیچ چیز قطعی نیست. اگر پرسپولیس بتواند بازی‌ها را برد پشت سر بگذارد قطعا شانس قهرمانی دارد چون استقلال در بازی‌های آینده امتیاز از دست خواهد داد.

پنجعلی در ادامه درباره عملکرد تمیروف در خط حمله پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در خط حمله نیاز به یک مهاجم تراز اول و شش دانگ دارد. مهاجمی باید در خط حمله پرسپولیس بازی کند که معدود فرصت‌ها را هم به گل تبدیل کند. با این حال من فکر می‌کنم تمیروف آن مهاجمی نیست که گلزن باشد. او تا به حال عملکرد قابل قبولی نداشته است.

او در ادامه درباره تغییرات خط دفاع پرسپولیس هم گفت: تیم‌هایی موفق هستند که کمتر در خط دفاع و دروازه خود تغییر ایجاد می‌کنند. این تغییر در دفاع وسط هم باید کمتر باشد. چون دو مدافع میانی باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا بتوانند در لحظات حساس تصمیمات درست بگیرند. البته در خط دفاع پرسپولیس شاهد تغییرات فراوانی هستیم که دلیلش را نمی‌دانیم. شاید مصدومیتی بود و یا مشکلی رخ داده که آقای گل‌محمدی تصمیم به ایجاد این تغییرات گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.