تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 14862

پشتیبانی از تولید با خط اعتباری ۲ هزار میلیاردی

پشتیبانی از تولید با خط اعتباری ۲ هزار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عبدالملکی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح مرحله نخست یک کارخانه شیر خشک در بروجرد با بیان اینکه تولید به عنوان محور اصلی اقتصاد مقاومتی باعث پیشرفت است گفت: استفاده از جوانان متخصص و بومی هر منطقه رویکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه در ایجاد اشتغال است. وی با بیان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عبدالملکی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح مرحله نخست یک کارخانه شیر خشک در بروجرد با بیان اینکه تولید به عنوان محور اصلی اقتصاد مقاومتی باعث پیشرفت است گفت: استفاده از جوانان متخصص و بومی هر منطقه رویکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه در ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه ۷۴ هزار مجوز کسب و کار از ۲۸ بهمن ماه تا ۲۵ اسفندماه در این وزارتخانه صادر شده افزود: با ایجاد خط اعتباری دو هزار میلیارد تومانی دنبال پشتیبانی از تولید در تعاونی‌ها هستیم.

بنا بر این گزارش، این کارخانه شیر با سرمایه گذاری ۱۹۰ میلیارد تومانی شرکت شستا (تأمین اجتماعی) امروز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

در کارخانه شر خشک بروجرد که در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار بعد از ۳۰ سال دوباره احیا و راه اندازی شده سالانه ۱۲ هزار تُن محصول شیر خشک، خامه و آب پنیر تولید خواهد شد.

همچنین عملیات ساخت مرحله دوم کارخانه شیر خشک بروجرد با توان تولید روزانه ۴۵ تُن شامل ۱۰ نوع محصول لبنی و سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد تومانی شرکت شستا آغاز شد.

فاز دوم این کارخانه بنا است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

منبع : مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.