تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 15141

پزشکان ایرانی در عرصه جهانی خوش می درخشند

پزشکان ایرانی در عرصه جهانی خوش می درخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ به همراه علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بیمارستان لبافی نژاد بازدید کردند. وزیر بهداشت در این بازدید نوروزی در جریان نحوه ارائه خدمات در بخش‌های مختلف این بیمارستان قرار گرفت و با اهدای شاخه گل از بیماران عیادت و

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ به همراه علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بیمارستان لبافی نژاد بازدید کردند.

وزیر بهداشت در این بازدید نوروزی در جریان نحوه ارائه خدمات در بخش‌های مختلف این بیمارستان قرار گرفت و با اهدای شاخه گل از بیماران عیادت و از تلاش‌های بی وقفه کادر درمان تقدیر کرد.

عین اللهی، در حاشیه این بازدید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ساعات آغازین سال نو و اشاره ایشان به ایثارگری‌های کادر درمان در سالی که گذشت، عنوان کرد: لطف و توجه مقام معظم رهبری مایه افتخار است. جامعه پزشکی کشور همواره در عرصه جهانی خوش می‌درخشند و به ویژه در بحران کرونا، ارائه خدمات به تمام بیماران و سرعت بالای واکسیناسیون، ایران را در میان برترین کشورهای دنیا قرار داد.

وی ادامه داد: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تقویت محصولات و تولیدات دانش بنیان، برنامه ریزی هایی برای گسترش این حوزه در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حال انجام است.

وزیر بهداشت با اشاره به دیدار نوروزی که با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گرفت، اظهار کرد: اساتید این دانشگاه افتخارات بی شماری آفریدند و دانش آموختگان آن خدمات ارزنده‌ای را در سراسر کشور ارائه می‌دهند. نکات مهمی در این دیدار بیان شد که در وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.

عین اللهی در این بازدید، بیماری را ویزیت و با اهدای شاخه گل از سایر بیماران عیادت و از تلاش‌های کادر درمان بیمارستان شهید لبافی نژاد تقدیر کرد.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.