تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 16217

پرچمدار المپیک ناشنوایان: امیدوارم لایق پرچمداری المپیک باشم

پرچمدار المپیک ناشنوایان: امیدوارم لایق پرچمداری المپیک باشم

مهرداد صیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرچمداری کاروان ایران در المپیک ناشنوایان افتخار بزرگی برای من بود که امیدوارم با کسب خوش رنگ‌ترین مدال، لایق اعتماد مسئولان باشم. وی با بیان این که برای سومین بار در المپیک ناشنوایان حضور پیدا می‌کنم، گفت: در سال ۲۰۱۲ که المپیک در بلغارستان برگزار شد

مهرداد صیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرچمداری کاروان ایران در المپیک ناشنوایان افتخار بزرگی برای من بود که امیدوارم با کسب خوش رنگ‌ترین مدال، لایق اعتماد مسئولان باشم.

وی با بیان این که برای سومین بار در المپیک ناشنوایان حضور پیدا می‌کنم، گفت: در سال ۲۰۱۲ که المپیک در بلغارستان برگزار شد موفق به کسب یک مدال برنز شدم، در المپیک ۲۰۱۷ به سه مدال برنز انفرادی و تیمی دست پیدا کردم و در این دوره که برای سومین بار در المپیک شرکت می‌کنم تلاشم بر این است که هم لایق پرچمداری کاروان باشم و هم در جودو خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

صیدی زمان اعزام خود به المپیک برزیل را ۹ اردیبهشت عنوان کرد و افزود: برای شرکت در المپیک ۶ ماه است که به طور مرتب در اردوی آمادگی به سر می‌برم و شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات دارم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان شناخت دارد، خاطرنشان کرد: طی دو دوره حضور در المپیک روسیه، کره جنوبی، ژاپن، بلغارستان و قزاقستان اصلی‌ترین حریفان من در المپیک بودند که شناخت کافی نسبت به آن ها دارم، امیدوارم در این دوره به نتایج بهتری نسبت به ۲ دوره قبل دست پیدا کنم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.