تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 14638

پروژه‌های اولویت‌دار بخش آب دراسرع وقت بهره‌برداری شوند

پروژه‌های اولویت‌دار بخش آب دراسرع وقت بهره‌برداری شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «محمد جوانبخت» عصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به تأکید وزیر نیرو مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های ویژه و اولویت‌دار افزود: همه ارکان بخش آب کشور باید خود را متولی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «محمد جوانبخت» عصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به تأکید وزیر نیرو مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های ویژه و اولویت‌دار افزود: همه ارکان بخش آب کشور باید خود را متولی این پروژه‌ها بدانند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران ستادی و استانی آب کشور، ضرورت تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای سنجش میزان موفقیت مدیران در سطوح مختلف در دوره‌های زمانی مشخص را موردتأکید قرار داد.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: این ارزیابی‌ها می‌تواند مبنای تصمیم‌های بعدی در خصوص فعالیت مدیران باشد.

جوانبخت ایجاد ساختار جدید در بخش آب کشور را مهم‌ترین رویداد این بخش در سال ۱۴۰۰ ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: کلیات رویکرد حوضه‌ای در مدیریت منابع آب مثبت است، اما در برخی بخش‌ها نیازمند اصلاح هستیم.

وی، تعریف سازوکار مشخص برای شناسایی خلاءها و نابسامانی‌ها در مدیریت حوضه‌ای و مشارکت مدیران و کارکنان در برطرف کردن نقایص را از موضوع‌های مهم ارزیابی کرد.

به گفته معاون وزیر نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران، شرکت توسعه آب و نیروی ایران، شرکت‌های آبفای استانی و آب منطقه‌ای‌ها و همه شرکت‌های تابعه، مجموعه آب کشور را تشکیل می‌دهند و همه آنها تابع یک سیاست هستند.

منبع : مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.