تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21722

پرورش‌خواه: استقلال نباید امتیاز از دست بدهد/ هافبک‌ها انتظارات را برآورده نکردند

پرورش‌خواه: استقلال نباید امتیاز از دست بدهد/ هافبک‌ها انتظارات را برآورده نکردند

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: در چهار بازی اخیر استقلال، ساپینتو به شناخت کافی از تیم نرسیده است. قهرمانی استقلال در لیگ برتر به این سادگی نیست. ساپینتو باید استقلال و فوتبال ایران را بیشتر بشناسد. شرایط استقلال بد نیست اما نباید امتیازات

بهروز پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: در چهار بازی اخیر استقلال، ساپینتو به شناخت کافی از تیم نرسیده است. قهرمانی استقلال در لیگ برتر به این سادگی نیست. ساپینتو باید استقلال و فوتبال ایران را بیشتر بشناسد. شرایط استقلال بد نیست اما نباید امتیازات به راحتی از دست بروند. نباختن در بازی‌های پیش رو خیلی مهم است. استقلال به وضعیت آرمانی خود نرسیده و امیدواریم در ادامه راه خود بتواند شرایط بهتری پیدا کند.
او ادامه داد: استقلال تا وقتی ترکیب خود را شناسایی نکند،‌ نمی‌تواند کار خود را به بهترین شکل پیش ببرد. یکسری بازیکنان تازه به تیم آمده‌اند و بازیکنانی مثل قایدی یک فصل از تیم دور بوده‌اند و نیاز به زمان است تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. با وجود همه مسائل، استقلال نباید امتیازات را از دست بدهد. تیمی که ادعای قهرمانی دارد، باید حداکثر امتیازات را جمع کند.
این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط فنی ‌آبی‌های پایتخت گفت: من همیشه دفاع تیمی را قبول داشته‌ام. امیدوارم هافبک‌ها بیشتر مهاجمان را تغذیه کنند و مهاجمان هم باید بیشتر از موقعیت‌های خود استفاده کنند. در فوتبال ما که موقعیت‌سازی کمتر است، اگر بخواهیم از همین موقعیت‌ها استفاده نکنیم، امتیازات هم از دست می‌روند و مثل مسابقه هفته قبل، ۲ امتیاز بازی را از دست می‌دهیم.
پرورش‌خواه درباره هافبک‌های استقلال خاطرنشان کرد: هافبک‌های هر تیم، در شرایط بازی خیلی تاثیرگذار هستند. متاسفانه هافبک‌های استقلال در چهار بازی اخیر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. امیدوارم هافبک‌های استقلال خودشان را سریع‌تر پیدا کنند. اگر استقلال بتواند هافبک بازی‌ساز جذب کند، خیلی خوب است اما اگر همین هافبک‌های حال حاضر استقلال بتوانند شرایط خود را بهتر کنند، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
او در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی مدعی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر هستند؟‌ گفت: الان زود است بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود. من سپاهان را تیم خوبی دیدم اما این تیم هفته گذشته مقابل فولاد شکست خورد. من همیشه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و سپاهان جزو مدعیان می‌دانم و بقیه تیم‌ها هم هزینه کردند و راحت نیست درباره قهرمان پیش‌بینی کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.