تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 30311

پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز

پذیرش بیش از ۹۹ هزار خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تا امروز

سعید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا اول فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۳۷۹ هزار  و۴۹۹ نفر در قالب ۹۹ هزار و ۸۱۲ خانواده است. وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به ۶۵۵ هزار و

سعید مقدم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا اول فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه ۳۷۹ هزار  و۴۹۹ نفر در قالب ۹۹ هزار و ۸۱۲ خانواده است.
وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به ۶۵۵ هزار و ۲۹۶ نفر – روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش به مراکز آماده شده برای پذیرش مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: ۴۰۵ مرکز آموزشی، رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه با ۳۰۰۰ سوییت و ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق برای اسکان آماده شده‌اند.
مقدم‌زاده افزود: همچنین ۵۷ هزار و ۶۵ کلاس درس در ۷۲۲۶ مدرسه مهیا شده‌اند و در شرایط خاص به تعداد مدارس و کلاس‌های درس افزوده می‌شود.
وی همچنین شش استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: خراسان رضوی، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و قم به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته اند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.