تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 2391

پخش برنامه «معصومه» به یاد علی سلیمانی از رادیو صبا

پخش برنامه «معصومه» به یاد علی سلیمانی از رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «معصومه» که واگویه های یک جانباز شیمیایی با همسرش است سال ۱۳۸۸ تهیه شده است که تا کنون از صدای جمهوری اسلامی پخش نشده است. «معصومه» در ساختار تک گویی (مونولوگ) مستند تولید شده است و روایت آخرین لحظات زندگی یک جانباز شیمیایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «معصومه» که واگویه های یک جانباز شیمیایی با همسرش است سال ۱۳۸۸ تهیه شده است که تا کنون از صدای جمهوری اسلامی پخش نشده است.

«معصومه» در ساختار تک گویی (مونولوگ) مستند تولید شده است و روایت آخرین لحظات زندگی یک جانباز شیمیایی است که مرحوم علی سلیمانی راوی روایت های این جانباز شهید است.

حمیدرضا افتخاری تهیه کننده این برنامه در آن سال که در حال حاضر مدیریت رادیو صبا را برعهده دارد درباره این اثر گفت: متن را به علی دادم، مطالعه کرد و با همان هیجان همیشگی که از او سراغ داریم گفت «چقدر خوبه، می خوام بخونمش»، در حقیقت قصدم هم همین بود که علی سلیمانی آن را بخواند.

وی اضافه کرد: علی با وسواس متن را چند بار خواند و ضبط کردیم و بعد خروجی اش شد برنامه ای که وقتی با هم برنامه را گوش کردیم گفت «بذار دلی بمونه» این شد که برنامه را برای پخش به شبکه ندادم اما حالا به نظرم وقتاش است که این حس خوب را با شنوندگان رادیو به اشتراک بگذاریم.

«معصومه» با اجرای علی سلیمانی روز شنبه ساعت ۱۱ صبح و تکرار آن ساعت ۲۲ صبا پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.