تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 7811

وفایی – اُ سالیوان؛ رقابتی جذاب در انتخابی اسنوکر مسترز آلمان ۲۰۲۲

وفایی – اُ سالیوان؛ رقابتی جذاب در انتخابی اسنوکر مسترز آلمان ۲۰۲۲

به گزارش ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در مهمترین رقابت خود دوشنبه سوم آبان به مصاف ستاره اسنوکر جهانی یعنی رونی اُ سالیوان خواهد رفت.   حسن وفایی اسنوکر باز ایران که در رده بندی کلی در جایگاه ۶۰ جهان قرار دارد درحالی به مصاف اُ

به گزارش ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در انتخابی مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲ شرکت کرده است در مهمترین رقابت خود دوشنبه سوم آبان به مصاف ستاره اسنوکر جهانی یعنی رونی اُ سالیوان خواهد رفت.  

حسن وفایی اسنوکر باز ایران که در رده بندی کلی در جایگاه ۶۰ جهان قرار دارد درحالی به مصاف اُ سالیوان خواهد رفت که این بازیکن در رده سوم جهان ایستاده است.  

رقابت های اسنوکر مسترز آلمان یک رقابت حرفه ای است که از  ۲۶ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ در برلین آلمان پیگیری خواهد شد. این مسابقات نهمین رویداد رنکینگ فصل اسنوکر ۲۰۲۱-۲۲ خواهد بود.

اسنوکر بازان باید در انتخابی این مسابقات که از  ۱۸ تا ۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در انگلستان برگزار می شود، جواز حضور در رقابت های اصلی را کسب کنند.  

مسابقات مسترز آلمان ۲۰۲۲، ۴۰۰ هزار پوند جایزه دارد که قهرمان این رقابت ها می تواند ۸۰ هزار پوند به جیب بزند. همچنین نفر دوم و سوم به ترتیب ۳۵ و ۲۵ هزار پوند را برنده خواهند شد.  

در این مسابقات اسنوکر بازان معروفی مانند جاد ترامپ به عنوان مدافع قهرمانی، رونی اُ سالیوان، مارک آلن و … حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.