تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 5927

وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی/ توافق با طلبکاران میلیون دلاری

وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی/ توافق با طلبکاران میلیون دلاری

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتور، طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی وایلد در دفتر استانبول انجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آنها صورت گرفته است. بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حساب‌شان واریز خواهد شد. همچنین این

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتور، طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی وایلد در دفتر استانبول انجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آنها صورت گرفته است.

بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حساب‌شان واریز خواهد شد. همچنین این مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور نیز پس از دریافت مطالبات‌شان، این موضوع را به فیفا اعلام می‌کنند.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی باشگاه، مذاکره با سایر شاکیان انجام و پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور تا اواسط هفته آتی باز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این مدیران تراکتور قول داده بودند که تا پایان این هفته مطالبات استوکس پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه رای پرونده‌های کنستانت و پاتریک که روی هم بیش از یک میلیون دلار است، قطعی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.