تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 17057

وسلین وویوویچ: هندبال ایران بااستعدادترین تیم در آسیاست

وسلین وویوویچ: هندبال ایران بااستعدادترین تیم در آسیاست

به گزارش ایسنا و به نقل از یوتارنی، وسلین وویوویچ مردی است که همیشه در مورد هندبال حرفی برای گفتن دارد. این بار او در تهران است و چالش جدید مربیگری خود را تجربه می‌کند. او درباره حضور در ایران گفت: رسیدن به ایران سخت‌ بود چون از ترکیه می‌رفتم، نگذاشتند بدون PCR پرواز کنم، برای

به گزارش ایسنا و به نقل از یوتارنی، وسلین وویوویچ مردی است که همیشه در مورد هندبال حرفی برای گفتن دارد. این بار او در تهران است و چالش جدید مربیگری خود را تجربه می‌کند. او درباره حضور در ایران گفت: رسیدن به ایران سخت‌ بود چون از ترکیه می‌رفتم، نگذاشتند بدون PCR پرواز کنم، برای همین یک روز دیر رسیدم.  ایران در ابتدا مرا هیجان زده کرد. می‌توانم بگویم تهران  ترکیبی از استانبول، آتن، اسکوپیه و سارایوو است، شهری زیبا که همه چیز دارد.

او درباره سطح هندبال ایران گفت: به جرات می‌توانم بگویم که آن‌ها مطمئناً با استعدادترین تیم در آسیا هستند، به جز قطر که لژیونرهای خارجی  دارد، به جرات می‌توانم بگویم بازیکنانی در این‌جا هستند که می‌توانند در بسیاری از باشگاه‌های قوی اروپایی بازی کنند. در ایران لیگ هندبال به صورت منظم  برگزار می‌شود. بازیکنان آن‌ها در اروپا در دینامو بخارست، مجارستان و لیگ دوم آلمان حضور دارند.  

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.