تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
کد خبر : 2827

وزیر پیشنهادی بهداشت از روحیه عدالت خواهی برخوردار است

وزیر پیشنهادی بهداشت از روحیه عدالت خواهی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین گودرزی، با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت، افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت سوابق اجرایی، آموزشی و علمی خوبی دارد و فرد موفقی است، به اعتقاد بنده رأی مثبت مجلس را از آن خود خواهد کرد. وی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی بهداشت در حوزه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین گودرزی، با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت، افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت سوابق اجرایی، آموزشی و علمی خوبی دارد و فرد موفقی است، به اعتقاد بنده رأی مثبت مجلس را از آن خود خواهد کرد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی بهداشت در حوزه سلامت، در حوزه تجهیزات و دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین تربیت و به کارگیری پزشکان متخصص عدالت توزیعی را مبنا قرار دهد.

نماینده مردم درود و ازنا اضافه کرد: در گذشته توزیع امکانات به دلیل قدرت چانه زنی استان‌های با نفوذ نامناسب بوده و شکاف فقیر و غنی را در بخش سلامت افزایش داده است.

‎گودرزی تاکید کرد: به عنوان مثال یک استان ۵ دانشگاه علوم پزشکی دارد و در مقابل استان لرستان از حداقل امکانات برخوردار نیست. انتظار می‌رود وزیر پیشنهادی بهداشت با توجه به روحیه عدالت خواهی که دارد به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.