تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 25976

وزنه‌زدن ملی‌پوشان در لیگ برتر ایرادی ندارد / مناطق نفت‌خیز عملکرد خوبی داشت

وزنه‌زدن ملی‌پوشان در لیگ برتر ایرادی ندارد / مناطق نفت‌خیز عملکرد خوبی داشت

جواد نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص سومی تیم مناطق نفت خیز در مرحله اول لیگ برتر وزنه برداری اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که فدراسیون در برگزاری لیگ انجام داده بود سطح مسابقات خوب بود و وزنه برداران حاضر در مسابقات رکوردهای خوبی داشتند. وی بیان کرد: با توجه به

جواد نادری در گفت وگو با ایسنا در خصوص سومی تیم مناطق نفت خیز در مرحله اول لیگ برتر وزنه برداری اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که فدراسیون در برگزاری لیگ انجام داده بود سطح مسابقات خوب بود و وزنه برداران حاضر در مسابقات رکوردهای خوبی داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ها برای حضور در مسابقات باید به استفاده از ترکیب جوانان و بزرگسالان توجه می کردند، این رویکرد خوب بود و هم نفرات جوانان و هم برترین های رده سنی بزرگسالان در لیگ حضور داشتند که به نظر من نتایج خوبی هم حاصل شد.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب در ارزیابی از عملکرد تیمش خاطرنشان کرد: خدا را شکر وزنه برداران تیم ما عملکرد خوبی داشتند. تیم جوانی هستیم و با وجود اینکه می توانستیم از پنج وزنه بردار رده سنی بزرگسالان استفاده کنیم در ترکیب مان ۴ وزنه بردار بزرگسال داشتیم و بیشتر به جوانان بها دادیم.

وی درباره هدف این تیم در فصل جاری لیگ برتر وزنه برداری گفت: خدا را شکر با رویکردی که مدیرعامل باشگاه دارد هدف این است که به وزنه برداران جوان کمک کنیم.  همین جوانان سال گذشته نیز مقام دوم لیگ جوانان را کسب کردند و امسال هم مطمئنا در لیگ جوانان نتایج خوبی به دست خواهد آمد. در مجموع باشگاه مناطق نفت خیز جنوب بیشتر به فکر بها به رده سنی پایه است.

نادری ادامه داد: چند سالی بود که به خاطر مصوبات وزارت نفت شرایط باشگاه برای تیم داری خوب نبود اما امسال شرایط متفاوت شده است و باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در حال پاگرفتن است و انشاءالله دیگر تیم های ورزشی باشگاه نیز بتوانند به شرایط بهتری برسند. فکر می کنم این باشگاه بیش از ۲۰ تیم در لیگ های مختلف ورزشی دارد و من معتقدم اگر ورزش این باشگاه راه بیفتد ورزش استان خوزستان نیز تأمین خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص وزنه زدن ملی پوشان در آستانه مسابقات قهرمانی جهان چیست؟ گفت: تا مسابقات جهانی سه هفته باقی مانده است و وزنه بردارانی که به صورت حرفه ای تمرین می کنند، حدود یک روز در میان در تمریناتشان برای رسیدن به رکورد مدنظر تلاش می کنند و به نظر من مسابقات لیگ را هم می توان به عنوان یک تمرین فنی در نظر گرفت. ورزشکار حرفه ای در برنامه هر روزه چنین رویکردی را دارد و به این صورت نیست که با حضور در لیگ برتر جو مسابقات روی آن ها تأثیر بگذارد. آسیب دیدگی که برای رسول معتمدی در جریان مسابقات روز گذشته لیگ رخ داد نیز ممکن بود در تمرینات هم برای او اتفاق بیفتد. به هر حال من موافق وزنه نزدن ملی پوشان در لیگ نیستم. البته اگر مسابقات لیگ قرار بود دو، سه روز یا یک هفته قبل از مسابقات جهانی باشد می توانستیم بگوییم ملی پوشان به خاطر این که ریکاوری لازم را داشته باشند وزنه نزنند اما مرحله اول لیگ سه هفته مانده به مسابقات جهانی برگزار شد و فرصت زیادی برای ملی پوشان جهت ریکاوری وجود دارد. ضمن این که قرار نبود ملی پوشان در لیگ رکوردی را جا به جا کنند و رسول معتمدی هم رکوردهایش در تمرینات بیش از وزنه‌هایی بود که روز گذشته در لیگ برتر انتخاب کرد. در هر صورت آسیب دیدگی برای هر ورزشکاری رخ می دهد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.