تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 4865

وزارت دفاع ترکیه: در عملیاتی در ادلب ۵ سرباز کشته و زخمی شدند

وزارت دفاع ترکیه: در عملیاتی در ادلب ۵ سرباز کشته و زخمی شدند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی حمله‌ای در یک عملیات پاکسازی در منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه دو سرباز ما کشته و سه تن دیگر از آنها زخمی شدند. پیشتر یک منبع میدانی پیش‌بینی کرده بود که ظرف چند روز

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی حمله‌ای در یک عملیات پاکسازی در منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه دو سرباز ما کشته و سه تن دیگر از آنها زخمی شدند.

پیشتر یک منبع میدانی پیش‌بینی کرده بود که ظرف چند روز آینده احتمال دارد درگیری میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح مستقر در حومه جنوبی ادلب هر لحظه آغاز شود.

این منبع آگاه از وضعیت نظامی جبهه‌های شمال غرب سوریه به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: جبهه‌های حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه در دو هفته گذشته شاهد تنش فوق‌العاده‌ای بودند که با بمباران مستمر گروه‌های مسلح علیه روستاها و شهرک‌های هم‌مرز با خطوط تماس و همزمان انتقال نیروی انسانی، مهمات و تجهیزات لجستیک این گروه‌ها به محورهای جبل الزاویه در حومه جنوبی ادلب و دشت الغاب در حومه شمال غربی حماه نمایان شد.

منبع یاد شده درباره حملات هوایی نیروی هوایی روسیه در چند روز گذشته اظهار کرد: پهپادهای شناسایی روسیه بانک اهداف گروه‌های مسلح را در چند محور در حومه‌های جنوبی و شمالی ادلب و حومه غربی حماه تعیین کرده و در سلسله حملات هوایی آنها را هدف قرار داد که در اثر آن بیش از ۶۰ پایگاه نظامی مورد استفاده گروه‌های مسلخ منهدم شده و بیش از ۱۵۰ نیروی مسلح کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.