تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 21838

ورمزیار: کی‌روش- نکونام ترکیب خوبی است/ امیدوارم آبرومندانه بازی کنیم

ورمزیار: کی‌روش- نکونام ترکیب خوبی است/ امیدوارم آبرومندانه بازی کنیم

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران اظهار کرد: همه باید به تیم ملی کمک کنیم. کی‌روش سرمربی تیم ملی شده و باید برای تیم ملی و فدراسیون باید آرزوی موفقیت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با قدرت این مسیر را برویم. مسیر سختی است و آبروی همه در

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی ایران اظهار کرد: همه باید به تیم ملی کمک کنیم. کی‌روش سرمربی تیم ملی شده و باید برای تیم ملی و فدراسیون باید آرزوی موفقیت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم با قدرت این مسیر را برویم. مسیر سختی است و آبروی همه در گروی همین سه بازی جام جهانی است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های آبرومندانه‌ای در جام جهانی برگزار کنیم و در ادامه صعود کنیم. با این حال کار بسیار سختی خواهیم داشت.
او در رابطه با تغییر سرمربی تیم ملی پیش از جام جهانی ۹۸ عنوان کرد: بحث من تغییر مربی تیم ملی نیست. تغییر برخی مواقع جواب می‌دهد و برخی مواقع معکوس عمل می‌کند. امیدوارم در این مرحله جواب مثبتی بگیریم. بعد از جام جهانی بهتر می‌توانیم در این رابطه صحبت کنیم و با کارشناسی دقیق‌تری می‌توان صحبت کرد.
این پیشکسوت فوتبال درباره ترکیب احتمالی کی‌روش – نکونام گفت: چیدمان خوبی است چون هر دو سبک شبیه به هم دارند و می‌توانند در کنار هم کار و به‌ هم کمک کنند. باید ببینیم چقدر خودشان این کار را قبول دارند. آن‌ها در مقطعی در کنار هم حضور داشتند و به نظرم چیدمان خوبی است.
او اضافه کرد: البته باید بگویم زیباتر است که یک مربی ایرانی ابتدا تیم ملی امید را هدایت کند و بعد از آن با یک سابقه خوب به تیم ملی بزرگسالان بیاید. بهتر است مربی از پایه در تیم ملی حضور داشته باشد و بعد از آن به تیم بزرگسالان منتقل شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.