تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 27784

ورزش دانش‌آموزی، مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی است

ورزش دانش‌آموزی، مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی است

به گزارش ایسنا، بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در جلسه هماهنگی با مسئولان ورزش دانش آموزی  استان هرمزگان، گفت: ورزش دانش آموزی، مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل ورزش کشور برای برگزاری و ارتقای سطح کیفی رویدادهای ورزش دانش آموزی بسیج شود. در

به گزارش ایسنا، بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در جلسه هماهنگی با مسئولان ورزش دانش آموزی  استان هرمزگان، گفت: ورزش دانش آموزی، مهمترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل ورزش کشور برای برگزاری و ارتقای سطح کیفی رویدادهای ورزش دانش آموزی بسیج شود.
در ادامه نیز مهدی فولای معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد: هرمزگان با همه توان و ظرفیت های درون سازمانی اداره کل آموزش و پرورش و سایر سازمان ها و با در اختیار داشتن  نیروهای اجرایی توانمند، برای میزبانی شایسته مسابقات فوتسال و دوومیدانی دانش آموزان آماده و مهیاست و امیدواریم میزبان مسابقات باشکوهی باشیم.
سپس حسن جراره، معاون معاون مالی و اداری آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با آغوش باز میزبان آینده سازان ورزش ایران اسلامی خواهد بود و ما به تحقق اهداف ورزشی، فرهنگی و تربیتی در این مسابقات حمایت خواهیم کرد.
مسابقات ورزشی دانش آموزان گرامی‌داشت و یادواره مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه در رشته‌های دوومیدانی و فوتسال پسران از تاریخ  ۹ تا۲۱ بهمن در بخش دختران از تاریخ ۱۷ الی ۲۳ بهمن ماه سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد. انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.