تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 11720

واکنش فدراسیون کشتی به حواشی سفر به آمریکا

واکنش فدراسیون کشتی به حواشی سفر به آمریکا

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مباحث مطرح شده پیرامون سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا، اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابت‌های جهانی نروژ، رسما از تیم ایران برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا دعوت کرد. این موضوع نیز امری مرسوم میان کشورهای مختلف و

محمدابراهیم امامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مباحث مطرح شده پیرامون سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا، اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابت‌های جهانی نروژ، رسما از تیم ایران برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های کشتی آزاد ایران و آمریکا دعوت کرد. این موضوع نیز امری مرسوم میان کشورهای مختلف و دو کشور ایران و آمریکا بوده است. بر همین اساس نیز ایران از آمریکا برای حضور در مسابقات گرامیداشت دهه فجر دعوت کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در نشست خبری خود به درستی به این نکته اشاره کرد که این مسابقه دوستانه با دعوت آمریکا و در چارچوب مراودات ورزشی بین دو کشور صورت گرفته است. در پی این دعوت نیز اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای انجام کارهای اداری مربوط به دریافت ویزا به سفارت آمریکا در دوبی رفتند و منتظر هستیم که ویزای اعضای تیم صادر شود.

او در پاسخ به این سوال که اگر ویزای برخی از نفرات مثل رییس فدراسیون کشتی صادر نشود، آیا تیم ملی باز هم عازم آمریکا می شود یا خیر؟ گفت: آقای دبیر نیز مانند سایر اعضای تیم برای گرفتن ویزا به دوبی رفت و منتظر صدور روادید برای همه اعضای تیم هستیم. قاعدتا با توجه به این که آن‌ها از ایران برای انجام این دیدار دوستانه دعوت کرده‌اند و میزبان تیم ایران هستند، باید احترام میهمان را رعایت کنند تا تیم ملی با تمامی نفرات و بدون مشکل عازم کشورشان شود.

امامی خاطرنشان کرد: در صورتی که برای برخی از اعضای تیم ویزا صادر نشود، کادر فنی تیم ملی درباره حضور یا حضور نداشتن در آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.