تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 10780

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به دوپینگ رکابزن ایرانی

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به دوپینگ رکابزن ایرانی

رسول هاشم کندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام مثبت شدن تست دوپینگ این دوچرخه سوار ایرانی توسط اتحادیه جهانی بیان کرد: این دوچرخه سوار خودش در مسابقات ترکیه شرکت کرده بود و آنجا تست دوپینگ گرفته بودند که نتیجه مثبت شده است. او ملی پوش نبوده و بدون مجوز شورای برون مرزی به مسابقات

رسول هاشم کندی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعلام مثبت شدن تست دوپینگ این دوچرخه سوار ایرانی توسط اتحادیه جهانی بیان کرد: این دوچرخه سوار خودش در مسابقات ترکیه شرکت کرده بود و آنجا تست دوپینگ گرفته بودند که نتیجه مثبت شده است. او ملی پوش نبوده و بدون مجوز شورای برون مرزی به مسابقات رفته است.

سرپرست فدراسیون ادامه داد: برخی دوچرخه سواران خودشان به مسابقات برون مرزی می‌روند و بعد تست دوپینگشان مثبت می‌شود که فقط هزینه‌اش برای فدراسیون است و باید خسارت بدهد. از آنجا که دوچرخه سواران با استفاده از کارت UCI می‌توانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند در نظر داریم که ساز و کاری برای صدور این کارت‌ها تعریف کنیم و یا ضمانتی از دوچرخه سواران بگیریم که دچار چنین مشکلاتی نشویم. وقتی در گذشته بدون سازو کار خاصی برای همه کارت UCI صادر می‌کردند، نتیجه‌اش این قبیل اتفاقات می‌شود.

 انتهای پیام  

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.