تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 13959

واکنش رسانه اروپایی به بدهی نماینده والیبال ایران: مجازات شدید برای والیبال ارومیه

واکنش رسانه اروپایی به بدهی نماینده والیبال ایران: مجازات شدید برای والیبال ارومیه

به گزارش ایسنا،  باشگاه والیبال شهرداری ارومیه در سال ۱۳۹۵ با لئوبومیر تراویسا مربی سرشناس صربستانی و پسرش دراگان تراویسا به توافق رسید اما مشکلات مالی و کسب نتایج نامطلوب باعث شد این مربی صربستانی به همراه پسرش زودتر از نیم فصل ارومیه را ترک کنند. مدتی بعد و در حالی که هواداران والیبال و

به گزارش ایسنا،  باشگاه والیبال شهرداری ارومیه در سال ۱۳۹۵ با لئوبومیر تراویسا مربی سرشناس صربستانی و پسرش دراگان تراویسا به توافق رسید اما مشکلات مالی و کسب نتایج نامطلوب باعث شد این مربی صربستانی به همراه پسرش زودتر از نیم فصل ارومیه را ترک کنند.

مدتی بعد و در حالی که هواداران والیبال و مسئولان باشگاه منتظر بازگشت تراویسا بودند، او از باشگاه شهرداری ارومیه شکایت کرد و خواستار پرداخت غرامت از سوی این باشگاه شد. با طرح این شکایت در فدراسیون جهانی والیبال، باشگاه شهرداری ارومیه تا زمان مطالبه پرداخت تراویسا از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم شد.

حال رسانه اروپایی world of volley به این موضوع پرداخته و نوشت: نبرد پدر و پسر مقابل باشگاه ایرانی تیم شهرداری ارومیه برای به دست آوردن آنچه متعلق به آنهاست، حتی با گذشت بیش از ۵ سال نیز به پایان نرسیده است!  ارومیه ای ها از  سوی FIVB از فعالیت های بین المللی محروم شدند. نایب قهرمان فعلی والیبال ایران که در این فصل در مسابقات قهرمانی کشور از پلی آف حذف شد، پیش از این در سال ۲۰۱۹ به دلیل پرداخت نکردن معوقات سرمربی سابق خود و پسرش  بابت به خدمت گیری آنها در فصل ۱۷-۲۰۱۶ محروم شده بود. با این حال، اکنون FIVB مجازات شدیدتری را اعمال کرده است. محرومیت به این معنی است که ارومیه نمی تواند در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۲۲ شرکت کند یا حتی میزبان این رقابت ها باشد. باید دید که آیا ایرانی ها مجبور خواهند شد حقوق این دو را پرداخت کنند یا خیر؟

به گزارش ایسنا، درحالی که  ارومیه به عنوان میزبان جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده بود، این تیم به دلیل مشکلات مالی به راحتی حضور و میزبانی در این رقابت ها را از دست داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.