تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 28654

واکنش رئیس فدراسیون کاراته به تحریم وزیر ورزش

واکنش رئیس فدراسیون کاراته به تحریم وزیر ورزش

سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: اتحادیه اروپا در راستای اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران، این بار نام سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است. گرچه سیاهه خیانت‌های آمریکا و اروپا علیه ملت و نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست ولی اقدام اخیر حاکی

سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: اتحادیه اروپا در راستای اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران، این بار نام سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است. گرچه سیاهه خیانت‌های آمریکا و اروپا علیه ملت و نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست ولی اقدام اخیر حاکی از استیصال و عصبانیت غرب از اتفاقات ورزش ایران دارد.

او افزود: وزیر ورزش از مدیران ورزشی و اخلاق‌مدار است که در این برهه خاص مسوولیت ورزش را برعهده دارد اما با “استقامت” مثال زدنی خود که نشات گرفته از رشته ورزشی ایشان در دوومیدانی بوده، در تلاش است بهترین شرایط را برای ورزش فراهم کند.

طباطبایی ادامه داد: مطمئنا ورزشی‌ها با درک درست از شرایط حمایت خود را از وزیر ورزش و جوانان اعلام می‌دارند و به دشمنان این آب و خاک یادآور می‌شوند به لطف و عنایت خداوند متعال و همدلی و وحدت همه ارکان کشور، ورزش در مسیر درست گام برمی‌دارد.

رییس فدراسیون کاراته در پایان خاطرنشان کرد: باید به این نکته هم اشاره کنم که اتحاد و همدلی از دیرباز در جامعه ورزش وجود داشته و در این ماجرا نیز حمایت خود را از وزیری که خود از قهرمانان خوشنام ورزش بوده، اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.