تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 27535

واکنش ذوب‌آهن به حواشی حضور در مسابقات غرب آسیا

واکنش ذوب‌آهن به حواشی حضور در مسابقات غرب آسیا

علیرضا احسانی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط بد تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های غرب آسیا، توضیح داد: درباره عدم جذب بازیکنان خارجی انتقاداتی به تیم ما وارد شد که ما فکر می‌کردیم به جای انتقاد از ما حمایت شود. با عدم جذب بازیکن خارجی اجازه نمی‌دهیم

علیرضا احسانی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط بد تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های غرب آسیا، توضیح داد: درباره عدم جذب بازیکنان خارجی انتقاداتی به تیم ما وارد شد که ما فکر می‌کردیم به جای انتقاد از ما حمایت شود. با عدم جذب بازیکن خارجی اجازه نمی‌دهیم ارز از مملکت خارج شود و به جای اینکه ارز را به بازیکن خارجی بدهیم، سعی می‌کنیم برای بازیکنان ایرانی شرایط بهتری را فراهم کنیم که فکر می‌کنم جای حمایت هم دارد.
او ادامه داد: ما فکر می‌کردیم تشویق شویم که اینطور نشد. اگر انتقادی هست می‌پذیریم ولی ما کمک کردیم ارز کشور خارج نشود. ضمن اینکه بحث جذب بازیکن خارجی با وجود شرایط سخت مالی، برای ما امکان پذیر نیست. ما در باشگاه یک برنامه مشخص برای هزینه‌ها داریم و به همین دلیل امکان جذب بازیکنان خارجی وجود ندارد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره زمان بد پرواز این تیم به مسابقات غرب آسیا نیز گفت: ما وقتی قرار بود در مسابقات خارجی شرکت کنیم یک کار گروه برای اعزام‌ها شکل گرفت که نماینده ما در این گروه یک نفر است. با تصمیمات گرفته شده در کار گروه پرواز تیم ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه از تهران پرید و ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه در بیروت نشست که فکر می‌کنم زمان مناسبی است. متاسفانه تیم شهرداری گرگان ۱۲ – ۱۳ ساعت در پرواز بود ولی ما مشکلی نداشتیم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره ناقص اعزام شدن ترکیب این تیم به مسابقات نیز گفت: وقتی طبق قوانین فیبا اعزام ۱۸ نفر مجاز است، ما نتوانستیم بیش از آن کسی را با تیم اعزام کنیم. انتخاب نفرات اعزامی را بر عهده کادرفنی گذاشته بودیم و هر کسی که با تیم اعزام شد را کادرفنی و آقای کوهیان انتخاب کردند. ما گفتیم فیزیوتراپ اعزام کنید اما گفتند بدنساز می‌خواهیم، بنابراین اگر هم مشکلی هست باید آقای کوهیان پاسخگو باشند.
به گزارش ایسنا، قابل توجه است که منظور از انتقادهای صورت گرفته درباره زمان بد اعزام، مدت زمان پرواز نبوده و بیشتر بحث روز اعزام اصفهانی‌ها به لبنان بود که گویا یک روز قبل بازی صورت گرفته است. البته این صحبت‌های مدیرعامل ذوب‌آهن درحالی مطرح شد که تیم ذوب‌آهن تنها با ۱۰ بازیکن عازم لبنان شده بود. این در حالی است که هر تیم اجازه اعزام ۱۲ بازیکن را دارد. در چنین شرایطی می‌شد به همراه تیم و بدنساز اعزامی،‌ فیزیوتراپ هم اعزام کرد. (برای خواندن متن کامل گزارش کلیک کنید)
احسانی درباره صحبت‌های مطرح شده راجع به بحث انصراف ذوب‌آهن از مسابقات بسکتبال غرب آسیا و سپس تصمیم به شرکت در این لیگ در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز بازی‌ها نیز گفت: این موضوع فقط به شرایط مالی باشگاه برمی‌گشت چون در اعتبارات بودجه پیش بینی نشده بود.
او در پایان صحبت‌های خود گفت: تیم ما نسبت به سال قبل از نظر مهره‌ای خیلی بهتر است. نفراتی جذب شده‌اند که ملی پوش هستند. سال گذشته بازیکنی چون حسن‌زاده کنار ما نبود که امسال آمد. جوانان ما هم سال قبل کم‌تجربه‌تر بودند اما امسال با شرایط بهتری پا به میدان می‌گذارند. ما به آقای کوهیان هم ابلاغ و تاکید کردیم که از بچه‌های آکادمی استفاده کند که برای آینده بسکتبال ایران هم خوب است. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.