تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 1817

واکنش تالاخادزه به یکه تازی در وزنه‌برداری فوق سنگین جهان

واکنش تالاخادزه به یکه تازی در وزنه‌برداری فوق سنگین جهان

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، لاشا تالاخادزه وزنه بردار گرجستان در بازی‌های المپیک توکیو موفق شد رکورد مجموع ۴۸۸ کیلوگرم را به ثبت برساند که سنگین ترین رکورد وزنه برداری محسوب می شود. او همچنین برای دومین مرتبه قهرمان بازی های المپیک شد. تالاخادزه از سال ۲۰۱۵ روند قهرمانی خود را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، لاشا تالاخادزه وزنه بردار گرجستان در بازی‌های المپیک توکیو موفق شد رکورد مجموع ۴۸۸ کیلوگرم را به ثبت برساند که سنگین ترین رکورد وزنه برداری محسوب می شود.

او همچنین برای دومین مرتبه قهرمان بازی های المپیک شد. تالاخادزه از سال ۲۰۱۵ روند قهرمانی خود را آغاز کرد و تاکنون موفق به کسب چهار طلای جهان و دو طلای المپیک شده است. 

او بدون رقیب در وزنه برداری فوق سنگین جهان برای خود می تازد. تالاخادزه در مورد بدون رقیب بودن خود نیز اظهار نظر جالبی داشت و گفت: “من یک رویای بزرگ داشتم و آن رسیدن به مدال طلای المپیک توکیو بود که این رویا به واقعیت تبدیل شد. تمام رقیبان من قدرتمند هستند، افتخارات من زیاد بنظر می رسد اما من برای رقبایم ارزش و احترام زیادی قائلم. تفکر من در طول مسابقه این است که نسبت به گذشته خودم برنده و بهتر باشم.”

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.