تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 1089

والیبالیست‌های ساحلی ناشنوا اعزامی به لهستان مشخص شدند

والیبالیست‌های ساحلی ناشنوا اعزامی به لهستان مشخص شدند

امیر حسین منظمی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان با حضور ۴ ورزشکار در تهران در حال برگزاری است که این اردو تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت و سپس والیبالیست های ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۱۶

امیر حسین منظمی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان با حضور ۴ ورزشکار در تهران در حال برگزاری است که این اردو تا ۱۵ مرداد ادامه خواهد داشت و سپس والیبالیست های ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۱۶ مرداد راهی لهستان خواهند شد.

وی از مهراد کشاورز، وحید طالبی، حامد گرکانی و حسام الدین خیراندیش به عنوان ورزشکاران اعزامی به لهستان نام برد و گفت: این ۴ ورزشکار در قالب دو تیم الف و ب در قهرمانی جهان لهستان شرکت خواهند کرد. البته سعی کردیم ترکیب تیم را از بین ورزشکاران جوان و باتجربه انتخاب کنیم تا به بهترین نتیجه در این مسابقات دست پیدا کنیم.

منظمی پیرامون این پرسش که آیا نسبت به حریفان جهانی شناخت دارد یا خیر؟ افزود: چون هنوز قرعه کشی انجام نشده اطلاع دقیقی از حریفان جهانی خود نداریم، البته تمرینات به گونه ای بوده که ورزشکاران را برای هر شرایطی آماده کرده ایم تا برای اولین بار به جایگاه خوبی در قهرمانی جهان دست پیدا کنیم.

وی در پایان زمان اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جهان لهستان را ۱۶  مرداد عنوان کرد و گفت: این مسابقات از   ۱۸ مرداد در لهستان آغاز می شود و تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.