تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 18232

والیبالیست‌های نشسته بانوان به دنبال مطرح شدن در جهان

والیبالیست‌های نشسته بانوان به دنبال مطرح شدن در جهان

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال نشسته در دو بخش زنان و مردان آبان ماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود که سعی داریم بعد از ۵ سال حضور پرقدرتی در این مسابقات داشته باشیم و جایگاه زنان را نیز همانند مردان در سطح جهان مطرح کنیم. وی افزود:

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال نشسته در دو بخش زنان و مردان آبان ماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود که سعی داریم بعد از ۵ سال حضور پرقدرتی در این مسابقات داشته باشیم و جایگاه زنان را نیز همانند مردان در سطح جهان مطرح کنیم.

وی افزود: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا که تیم نایب قهرمان شد به سمت جوانگرایی پیش رفتیم تا تیم خوبی را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم که متاسفانه این بازیها به تعویق افتاد. در حال حاضر نیز به دنبال آماده سازی تیم خوب و قدرتمند برای مسابقات جهانی هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با بیان این که از سال ۹۲ استعدادیابی در این تیم صورت نگرفته است، گفت: هر چند نیمی از بازیکنان والیبال نشسته بانوان جوان هستند، اما به منظور پشتوانه سازی و شناسایی بازیکنان جوان، نیاز به اجرای طرح استعدادیابی داریم که از سال ۹۲ تاکنون متوقف شده است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان نسبت به گذشته تکنیکی تر و هدفمندتر بازی می‌کنند و نگاه حرفه‌ای به والیبال نشسته دارند، همین مساله سبب شده تا والیبالیست‌ها تمرینات را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنند و انگیزه زیادی برای مطرح شدن در سطح آسیا و جهان داشته باشند.

وی اظهار کرد: دوره قبل در مسابقات جهانی هلند نهم شدیم، اما این دوره با نگاه حرفه‌ای که بازیکنان دارند تلاش بر این است که ابتدا برای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس سهمیه را کسب کنیم و سپس جایگاه خود را در جهان ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان زمان برگزاری نهمین اردوی آماده سازی بانوان را از ۱۵ خرداد در شهرستان محلات عنوان کرد و گفت: برای آماده سازی بانوان والیبال نشسته تاکنون ۸ مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و ۴ اردو دیگر تا زمان اعزام به مسابقات جهانی پیش بینی شده تا ۱۲ ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی را مشخص کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.