تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 1982

«واسخندیش» چاپ شد/ انتشار کتاب استندآپ کمدی امیر کربلایی‌زاده

«واسخندیش» چاپ شد/ انتشار کتاب استندآپ کمدی امیر کربلایی‌زاده

امیر کربلایی بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به کتابی که به تازگی در حوزه استندآپ کمدی نوشته و به چاپ رسیده است به خبرنگار مهر گفت: این کتاب با عنوان «واسخندیش» اولین کتاب تخصصی آموزش مهارت های استندآپ کمدی در ایران است که توسط انتشارات کلک سیمین به چاپ رسیده است. وی اضافه کرد:

امیر کربلایی بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به کتابی که به تازگی در حوزه استندآپ کمدی نوشته و به چاپ رسیده است به خبرنگار مهر گفت: این کتاب با عنوان «واسخندیش» اولین کتاب تخصصی آموزش مهارت های استندآپ کمدی در ایران است که توسط انتشارات کلک سیمین به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: این کتاب مباحث مختلفی دارد که از جمله آن می توان به تاریخچه استندآپ کمدی، وجه تشابه استندآپ کمدی و پیش پرده خوانی، استندآپ کمدی خارجی و داخلی و معرفی کمدین های معروف استندآپ خارجی و ایرانی و همچنین مهارت های مختلفی که یک کمدین برای اجرا نیاز دارد، اشارع کرد.

کربلایی زاده در پایان با اشاره به قالب کتاب نیز عنوان کرد: کتاب این مباحث را در قالب شوخی و نثر طنزگونه ای که دارد، ارائه و سعی می کند مخاطبش را همراه کند. در ایران در زمینه استندآپ کمدی فقط ۲ کتاب ترجمه شده داریم بنابراین «واسخندیش» اولین کتاب و منبع ایرانی هنر استندآپ کمدی است.

کتاب «واسخندیش» (وایسا!، بخند!، بیندیش!» کتابی تخصصی در زمینه آموزش مهارت های استندآپ کمدی است که هم اکنون در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.