تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر : 2722

هواپیماسازی و برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک۲۰۲۴ برنامه‌های وزیران پیشنهادی دفاع و ورزش

هواپیماسازی و برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک۲۰۲۴ برنامه‌های وزیران پیشنهادی دفاع و ورزش

روح الله عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا گفت: کمیسیون در سومین نشست امروز میزبان آقای محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود تا برنامه‌های وی برای حضور در این وزارتخانه مورد بررسی قرار گیرد‪.‬ وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این نشست سوالات و دغدغه‌های خود درباره حوزه‌های دفاعی، امنیتی،

روح الله عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا گفت: کمیسیون در سومین نشست امروز میزبان آقای محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود تا برنامه‌های وی برای حضور در این وزارتخانه مورد بررسی قرار گیرد‪.‬

وی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این نشست سوالات و دغدغه‌های خود درباره حوزه‌های دفاعی، امنیتی، موضوعات رفاهی نیروهای نظامی و… را مطرح کردند که وزیر پیشنهادی دفاع پاسخ‌های مربوطه را ارائه کرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای آشتیانی به تشریح سوابق کاری، برنامه‌ها و رویکردهای خود برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت.

سخنگوی کمیسیون صنایع اضافه کرد: هواپیماسازی، تنوع‌بخشی به محصولات نظامی، ورود به حوزه معدن، کمک به صنعت خودروسازی و.. از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

عباسپور همچنین با اشاره به حضور حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه کمیسیون صنایع گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بخشی از برنامه‌ها و رویکردهای خود را برای وزارتخانه تشریح کرد، آقای سجادی درباره دغدغه‌ها و مسائل مربوط به جوانان به بیان مطالبی پرداخت. به زعم وزیر پیشنهادی حوزه جوانان تاکنون مغفول مانده و باید در زمینه‌های مسکن، ازدواج، تسهیلات بانکی و… اقدامات مناسب صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۴ نیز یکی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود، افزود: در ادامه جلسه، اعضای کمیسیون سوالات و نظرات خود را عنوان کردند که ضرورت ارتقای جایگاه کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی یکی از این تاکیدات بود.

وی اضافه کرد: همچنین توجه به ورزش همگانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و… از دیگر مطالبات نمایندگان از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.