تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 21308

همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا

همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، نصیف جاسم الخطایی صبح پنجشنبه در بدو ورود به مشهد اظهار کرد: به دنبال همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و امیدواریم ارتباط بین این ۲ شهر الگویی برای دیگر شهرهای مذهبی شود. استاندار کربلا افزود: در ایام عزارداری محرم

به گزارش خبرگزاری مهر، نصیف جاسم الخطایی صبح پنجشنبه در بدو ورود به مشهد اظهار کرد: به دنبال همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و امیدواریم ارتباط بین این ۲ شهر الگویی برای دیگر شهرهای مذهبی شود.
استاندار کربلا افزود: در ایام عزارداری محرم آکنده از غم و اندوه شهادت مولایمان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستیم اما از سوی دیگر به واسطه توفیق پابوسی حضرت امام رضا (ع) بسیار خرسندیم.
وی ادامه داد: آستان مقدس حسینی و عباسی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای میزبانی از زائران ایرانی دارد که اکنون بسیاری از این زیرساختها در حال خدمت رسانی است و در وضعیت عملیاتی قرار دارد.
جاسم الخطایی گفت: با هدف بررسی وضعیت خط آهن و مسیر ریلی منتهی به مشهد و شناسایی ظرفیت‌های ریلی ایران از طریق قطار به مشهد مشرف شدم.
اتصال خط ریلی مشهد تا کربلا
یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز ضمن خیرمقدم به استاندار کربلا اظهار کرد: ابتدا به عنوان خادم الرضا (ع) و بعد به عنوان همکار در خدمت شما هستم.
استاندار خراسان رضوی افزود: به دنبال اتصال خط ریلی مشهد تا کربلا هستیم و امیدواریم شرایط را برای زیارت امام رضا (ع) با استانداردها و معیارهای شایسته در اختیار دوستداران اهل بیت (ع) قرار دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.