تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد خبر : 54005

همه چیز درباره نرده پیش ساخته و انواع آن

همه چیز درباره نرده پیش ساخته و انواع آن
نرده پیش ساخته یکی از محصولات پرکاربرد و المان‌های امنیتی است.

نرده پیش ساخته یکی از محصولات پرکاربرد و المان‌های امنیتی است که برای حصارکشی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، محیط‌های نظامی، زمین‌های ورزشی و کشاورزی، فرودگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرده‌ها دارای انواع متنوعی هستند و نصب آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود‌. نصب نرده‌های پیش ساخته علاوه‌بر افزایش امنیت ساختمان یا محوطه و جلوگیری از ورود سارقان، به زیباتر شدن فضای بیرونی و دکوراسیون داخلی نیز کمک زیادی می‌کند‌. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها، انواع و مزایای نرده‌های پیش ساخته، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نرده پیش ساخته چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که از نام نرده‌های پیش ساخته مشخص است، این محصول به‌عنوان یکی از بهترین محصولات امنیتی برای حصارکشی از قبل تولید شده است و به‌صورت آماده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.‌ برای استفاده از انواع مختلف نرده‌های پیش ساخته لازم نیست کار خاصی انجام دهید، فقط کافیست که نرده خریداری‌شده را در مکان مورد نظ خود نصب کنید‌. نصب و راه‌اندازی این نرده‌ها بسیار آسان است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود‌‌. ویژگی‌‌هایی مانند راه‌اندازی سریع و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، این نرده‌ها را به محصولاتی بی‌نظیر و بسیار کارآمد تبدیل کرده است. برای افرادی که هیچ‌گونه شناختی از انواع مختلف نرده پیش ساخته و ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها ندارند، تصمیم‌گیری برای خرید کمی دشوار به‌نظر می‌رسد. در بخش‌های بعدی مطلب، انواع نرده‌های پیش ساخته را معرفی خواهیم کرد.

معرفی انواع نرده پیش ساخته

برای ساخت نرده‌های پیش ساخته از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود؛ به‌‌همین‌دلیل، این نرده‌ها انواع مختلفی دارند و در سبک‌های متنوع و خلاقانه مانند سبک مدرن، سبک کلاسیک، سبک فانتزی و … تولید می‌شوند. در ادامه با انواع نرده‌های پیش ساخته آشنا خواهید شد.

نرده‌های پیش ساخته فلزی

نرده‌های فلزی پیش ساخته به‌دلیل مقاومت بالایی که در مقابل رطوبت، نور خورشید و … دارند، علاوه‌بر محیط داخلی ساختمان‌ها، در محیط‌های خارجی ساختمان نیز کاربرد دارند. برای ساخت این نرده‌ها از متریال‌های فلزی مانند مفتول و… استفاده می‌شود‌. این متریال‌ها در شکل‌های مختلفی مانند پیچ‌درپیچ، خمیده، عمودی و …، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده‌اند. از پرفروش‌ترین انواع نرده‌ پیش ساخته فلزی می‌توان به نرده مفتولی یا نرده پانلی کلاسیک، نرده فلز بوته‌ای اشاره کرد. از نرده مفتولی پیش ساخته در زمین‌های کشاورزی و ورزشی‌، محیط‌های نظامی و دولتی، از نرده‌های شاخ گوزنی و بوته‌‌ای برای نصب در بالای دیوار خانه‌های مسکونی، باغ‌ها و ویلاها استفاده می‌شود.

استفاده از انواع مختلف نرده‌های پیش ساخته چه مزایایی دارد؟

ساختار نرده‌های پیش ساخته به‌گونه‌ای است که این محصولات را از نظر مزایا متمایز می‌کند‌. در ادامه با مهم‌ترین مزایای این نرده‌ها آشنا خواهید شد.

نصب و راه‌اندازی سریع

مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای انواع نرده پیش ساخته معرفی کرد، نصب و راه‌اندازی سریع این محصولات است‌. تولیدکنندگان این محصول برای اتصال قسمت‌های مختلف نرده به یکدیگر، بخش‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرند که با اتصال آن‌ها به‌هم، حصار یکپارچه‌ای ایجاد شود. با این ویژگی دیگر زمان و هزینه زیادی را صرف نصب نرده‌های پیش ساخته نخواهید کرد.

امنیت بسیار بالا

یکی دیگر از مزایای نرده‌های پیش ساخته، امنیت بالای این محصولات است که باعث می‌شود در برابر حوادث طبیعی و برخورد ضربه مقاوم باشند و هیچ آسیبی نبینند‌.

مناسب بودن قیمت

مناسب بودن قیمت نسبت‌‌به ساختار و میزان مقاومت نیز، یکی دیگر از مزایای انواع نرده پیش ساخته است. این ویژگی در کنار نصب و راه‌اندازی سریع می‌تواند قیمت نهایی این محصول را تاحدود زیادی کاهش دهد.

داشتن قابلیت سفارشی‌سازی

کسانی که قصد خرید نرده‌های پیش ساخته را دارند، می‌توانند از قابلیت سفارشی‌سازی نیز بهره‌مند شوند‌. درواقع با این قابلیت می‌توان ابعاد، عرض، ارتفاع و تراکم میله‌های نرده را به اندازه دلخواه و مطابق با نیازهای خود سفارش داد.

 نرده پیش ساخته خرید

خرید نرده پیش ساخته از جاهای معتبر تولیدکننده

در این مطلب درباره ویژگی‌ها و انواع مختلف نرده‌های پیش ساخته، نرده فلزی صحبت کردیم و به معرفی مزایای استفاده از این نرده‌ها پرداختیم. اگر قصد خرید نرده پیش ساخته را دارید، انواع مختلف این محصول را میتوانید از تابان حصار خریداری کنید. تابان حصار در حوزه ساخت انواع نرده‌های پیش ساخته در طراحی و ارتقاء انواع نرده و حصار، حرف اول را می‌زند و با ارائه دادن سبک‌های جدید و باکیفیت این محصول با مناسب‌ترین قیمت، سعی دارد رضایت مشتریان خود را جلب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.