تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 25954

هدف گذاری دقیق را مبنای ثروتی غنی قرار دادم

هدف گذاری دقیق را مبنای ثروتی غنی قرار دادم

برای پولدار شدن هدف های کوچک و بزرگ خود را کنار هم چیدم و طبق علاقه و خواسته های مهمی که داشتم، آن ها طبقه بندی کردم . در حوزه کاری حصیر، متناسب با ضرورت ها نسبت به تحقق آن ها قدم برداشتم و هیچگاه اهداف خود را نیمه کاره رها نکرده ام. زمانی که

برای پولدار شدن هدف های کوچک و بزرگ خود را کنار هم چیدم و طبق علاقه و خواسته های مهمی که داشتم، آن ها طبقه بندی کردم . در حوزه کاری حصیر، متناسب با ضرورت ها نسبت به تحقق آن ها قدم برداشتم و هیچگاه اهداف خود را نیمه کاره رها نکرده ام. زمانی که متناسب با برنامه ریزی به سمت جلو حرکت می کردم، انگیزه خاصی درون من ایجاد میشد که دست نیافتنی بود.
حصیر چوبی

نحوه ساختن و تولید حصیر چوبی در هر منطقه ای ممکن است که متفاوت باشد و از این رو طرز تهیه حصیر ممکن است که بر روی قیمت آن اثر گذار باشد و یا حجم و اندازه محصولات تولید شده نیز در قیمت آن اثر گذار است.

اکثر کارگاه های ساخت و مراکز تولید حصیر خارجی چینی این تولیدات را به بهترین شکل ممکن و با قیمتهای ارزان و مناسبی به مراکز عرضه کننده و یا تولید کننده محصولات حصیری ارائه می کنند که با استفاده از این مواد وسایل گوناگونی ساخته شود.برخی از این تولیدات به صورت عمودی در کنار هم قرار دارند و با استفاده از نخهای مخصوص که بسیار مقاوم و با کیفیت هستند در کنار هم بافته می شوند و برخی از نمونه های دیگر آن به صورت تاد و پود و یا متقاطع درون همدیگر گره خورده و صفحه و یا لوازم خاصی را به وجود می آورد که اگر در تولید ان محصولات مواد خاصی به کار رفته باشد می تواند در قیمت این محصولات نیز اثر داشته باشند و با تغییرات قیمتی آنها قیمت حصیر نیز تغییر پیدا می کند.

حصیر بامبو

حصیر بامبو از تخته های سه لایه برای استحکام و مقاومت بالاتر  ساخته می شوند که با فرمالوسیونهای خاصی به تولید می رسند این روکشها دارای خواص چگالی بسیار بالایی هستند که فاقد رطوبت بوده و می توانند آب را به خوبی جذب کنند.

حصیرهای بامبو مصنوعی استحکام کششی بالایی دارند و به دلیل چوب آن که یک ماده تجدید پذیر است ماهیت همسانگری دارد و ممکن است معایبی را نیز در بر داشته باشد. قیمت حصیر بامبو بر اساس کیفیت آن معین می شود و برای ساخت و ساز ساختمانها و دکوراسیونهای داخلی و بیرونی انجام می شود این حصیرها مقاومت و دوام بالایی دارند و با توجه به تعداد تخته مورد استفاده قرار می گیرند.

حصیر جنوب

یکی از شهر هایی که به تولید حصیر اقدام نموده است جنوب است. تاریخچه این محصول، حصیر جنوب به سال هایی برمی گردد که خانه های سنتی و معمولا از جنس خشت و خاک و پنجره های بلند داشت.

در گذشته به علت نبود برق و سرمایش مدرن، از ورود باد به خانه ها و نور خورشید جهت روشنایی استفاده می شد، اما در تابستان های گرم ورود این نور به داخل علاوه بر گرم کردن خیلی زیاد باعث آزار ساکنین شده و باعث از بین رفتن آذوقه ها و وسایل می شد به همین جهت تولید حصیر رونق یافت و در مقابل هر پنجره یک حصیر بلند با ظرافت آویزان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.