تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 3912

هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه‌های ما عالی‌تر بودند/ حق تیم ما قهرمانی است

هادی رضایی: برزیل عالی بود اما بچه‌های ما عالی‌تر بودند/ حق تیم ما قهرمانی است

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دومین بازی ما و دومین فینال‌مان بود. ما پنج فینال داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دومین بازی ما و دومین فینال‌مان بود. ما پنج فینال داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال به میدان خواهیم رفت.
وی در واکنش به طرح این موضوع که از شاگردانش انتظار دستیابی به مدال طلا می‌رود، خاطر نشان کرد: این مسئله بار سختی را روی دوش بچه‌های ما می‌گذارد. البته حق بچه‌های ما قهرمانی است، چون خیلی کار کردیم. ما دو سال است که کار می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت ۲۰۰ روز در اردو بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: حق بچه‌های ما قهرمانی است، اما ورزش هیچ ضمانتی ندارد. ما الان فقط به بازی فردا و چین فکر می‌کنیم که پیروز و سرگروه شویم. بعد از آن به دیدارهای بعد فکر خواهیم کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، در مسیرش برای قهرمانی باید با قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌ها بازی کند. برای آن تیم هیچ حریفی نباید فرقی داشته باشد و فقط باید آنالیز مناسب برای رویارویی با رقبا را داشته باشد.

وی با اشاره به حریف امشب تیمش گفت: برزیل امروز عالی بازی کرد، ولی بچه‌های ما عالی‌تر بودند، آن هم در حالی که یکی دو مصدوم داشتیم و به آنها استراحت دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد اینکه فاصله امتیازات رقبا در ست‌های هر مسابقه با تیم ایران کمتر شده است و پرسش در مورد اینکه دلایل این مسئله چیست، گفت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، بروند و بازی‌های سال‌های گذشته را ببینند و با بازی‌های الان مقایسه کنند. تیم ما را بگذارند کنار، آنها تیم‌هایی که معتقدند ضعیف بودند را با امروزشان مقایسه کنند.

وی افزود: الان ورزش به صورتی شده است که باید رقبا را به روز آنالیز کنید. من الان بازی‌های اخیر بوسنی را دیده‌ام. آنها هم بازی دو ماه قبل ما با روسیه را دیده‌اند. الان دنیا، دنیای دیجیتال است و همه، یکدیگر را به خوبی می‌شناسند.  

رضایی تأکید کرد: این فقط ما نیستیم که کار و تلاش می‌کنیم. رقبا هم در تلاش هستند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اینجا هشت تیم از برترین‌های دنیا هستند و از بین صد تیم دنیا انتخاب شده‌اند ، پس کار هیچ تیمی آسان نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.