تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13277

هادی‌پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید

هادی‌پور: تکلیف تکواندو را روشن کنید

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با گلایه از ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: واقعا دیگر نمی دانم چه بگویم چرا که تکلیفمان مشخص نیست. سال آینده مسابقات زیادی در پیش داریم و هنوز برنامه مان را نمی دانیم. از خرداد مسابقات گرندپری که از مسابقات جهانی هم سخت‌تر است، شروع می شود، همه

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با گلایه از ادامه بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو، اظهار کرد: واقعا دیگر نمی دانم چه بگویم چرا که تکلیفمان مشخص نیست. سال آینده مسابقات زیادی در پیش داریم و هنوز برنامه مان را نمی دانیم. از خرداد مسابقات گرندپری که از مسابقات جهانی هم سخت‌تر است، شروع می شود، همه کشورهای جهان در حال برنامه ریزی و تمرین هستند اما ما در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

چهره المپیکی تکواندوی ایران، خاطرنشان کرد: تکواندو یک رشته جهانی است و مسابقات جهانی این رشته بر خلاف برخی رشته های دیگر که ۲۰ یا ۳۰ کشور در آن حاضر می شوند، با حضور ۱۸۰ تا ۲۰۰ کشور برگزار می شود.

دارنده مدال های نقره و برنز جهان، تصریح کرد: همه جهان در حال تمرین هستند اما ما در فاصله ۲ سال مانده به المپیک برنامه ریزی نکرده ایم. امیدوارم هر چه که به نفع تکواندو است هر چه زودتر انجام شود، این وضعیت به جز آسیب به تیم ملی و ملی پوشان نتیجه دیگری نخواهد داشت. قطعا بچه ها از این وضعیت لطمه می خورند. ما سال مهمی را پیش رو داریم و هر ثانیه برای ما باید مهم باشد.

وی افزود: مسابقه لیگ با هزار ماجرا برگزار شد. ورزشکاران هوگوی استاندارد نداشتند. ورزشکار اینجا راحت امتیاز می گیرد، بعد مسابقات جهانی می رود باید با هوگوهای استاندارد مبارزه کند هر چه می زند امتیاز نمی آید. مشکلی که باعث شد ما نیز در المپیک هر چه می زدیم امتیاز نگیریم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات تکواندو حل شود تا بتوانیم با خیالی آسوده برای کسب موفقیت درمیادین پیش رو برنامه ریزی کنیم.

هادی پور در ادامه درباره آخرین شرایط خود گفت: خدا را شکر دوره مصدومیتم تمام شد و در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر در رشت تمرین می کنم. تا یک ماه آینده به شرایط ایده آل برای تمرین می رسم و می توانم بدون مشکل در اردوهای تیم ملی و مسابقات پیش رو حاضر شوم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.