تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 27858

نیمکت مس کرمان؛ خالی همچون کویر

نیمکت مس کرمان؛ خالی همچون کویر

به گزارش ایسنا، مس کرمان پس از صعود به لیگ برتر در نیم فصل اول لیگ بیست‌ودوم نتوانست عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد و تنها ۲ امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد. شاگردان حسین‌ خانی در ۱۵ دیدار تنها ۲ پیروزی به دست آوردند و در خط دفاع آسیب پذیر نشان دادند

به گزارش ایسنا، مس کرمان پس از صعود به لیگ برتر در نیم فصل اول لیگ بیست‌ودوم نتوانست عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد و تنها ۲ امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد.
شاگردان حسین‌ خانی در ۱۵ دیدار تنها ۲ پیروزی به دست آوردند و در خط دفاع آسیب پذیر نشان دادند و همچنین در خط حمله و در گلزنی دچار مشکلات زیادی هستند. آن‌ها تا پایان نیم فصل ۱۶ گل دریافت کردند و تنها موفق به زدن ۹ گل شدند.
تفاضل ۷- و رتبه چهاردهم نشان از عملکرد ناموفق آن‌ها دارد. فرزاد حسین خانی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش پیش از شروع لیگ و در نیم فصل اول نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و امیدوار است بتواند در این پنجره نقل و انتقالاتی چند بازیکن را به لیست خود اضافه کند. کرمانی‌ها کمبود بازیکن دارند و فرزاد حسین خانی یکی از دلایل عملکردش تیمش را همین مساله می‌داند.  
حسین خانی در این رابطه عنوان کرد: باید در طول نقل‌ و انتقالات، نواقص را رفع کنیم. از شروع فصل مشکلاتی گریبان‌گیر ما بوده و چهار جای خالی در لیست داشتیم و نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. با موانع و مشکلات به نتایج خوبی نرسیدیم. با نیامدن چند بازیکن چیزی که می‌خواستیم انجام نشد. به خاطر کمبود بازیکن به اجبار از بازیکنان ۱۷ ساله استفاده کردیم و امیدوارم در نیم فصل دوم با داشتن بازیکنان با کیفیت و خارجی دیگر تحت‌ فشار نباشیم.
کادر فنی مس کرمان در این راستا در حال بررسی و آنالیز بازیکنان خارجی است و به احتمال فراوان چند بازیکن خارجی به نارنجی‌پوشان اضافه خواهند شد. در لیست خرید فرزاد حسین خانی بازیکن ایرانی هم وجود دارد و باشگاه برای خرید بازیکنان مدنظر حسین خانی اقدامات خود را آغاز کرده است.  
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.