تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
کد خبر : 15996

نگاه غرب و نهادهای حقوق بشری نسبت به مسائل منطقه و فلسطین دوگانه است

نگاه غرب و نهادهای حقوق بشری نسبت به مسائل منطقه و فلسطین دوگانه است

حسن هانی زاده در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود نسبت به رفتار دوگانه غرب علیرغم اینکه سالیان سال است مردم فلسطین تحت سلطه و تهاجم رژیم صهیونیستی هستند، گفت: نگاه کشورهای غربی و نهادهای حقوق بشری نسبت به رخدادهای منطقه و جهان دوگانه و برگرفته از منافع کشورهای غربی است لذا نوعی پارادوکس

حسن هانی زاده در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود نسبت به رفتار دوگانه غرب علیرغم اینکه سالیان سال است مردم فلسطین تحت سلطه و تهاجم رژیم صهیونیستی هستند، گفت: نگاه کشورهای غربی و نهادهای حقوق بشری نسبت به رخدادهای منطقه و جهان دوگانه و برگرفته از منافع کشورهای غربی است لذا نوعی پارادوکس در رفتار آن ها وجود دارد.

وی افزود: ملت فلسطین بیش از هفت دهه است که تحت حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند و ده ها هزار نفر در این مدت به شهادت رسیده اند. البته در طول این مدت آمریکا، انگلیس و فرانسه ۸۵ قطعنامه که توسط شورای امنیت علیه اسرائیل و جنایات آن تصویب شده را وتو کرده اند.

این کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: این مسائل نشان می دهد که سازمان ملل و نهادهای بین المللی و قدرت های استکباری به دنبال این هستند که رژیم صهیونیستی را حفظ کنند، با توجه به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر که تشدید هم شده متأسفانه جامعه جهانی نسبت به این رفتار رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

هانی زاده خاطر نشان کرد: ملت فلسطین نسبت به این نهادها و کشورهای غربی امیدی ندارند. البته برخی کشورهای مرتجع عرب و غرب هم در صدد رابطه با رژیم صهیونیستی هستند بنابراین نمی توان خیلی نسبت به دیدگاه ها و عملکرد آن ها واقع بینانه و خوش بینانه نگاه کرد.

وی تأکید کرد: اتفاقات اخیر در اراضی اشغالی نشان می دهد که ملت فلسطین خود را برای مبارزه طولانی آماده کرده اند و رژیم صهیونیستی هم در صدد نفوذ در منطقه اقدامات جنایت کارانه خود را ادامه می دهد اما ملت فلسطین راهشان را برای مبارزه انتخاب کرده اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.