تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 85

نوروزی: هر ۵ فرنگی کار ایران شانس مدال المپیک هستند/ فدراسیون دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشت

نوروزی: هر ۵ فرنگی کار ایران شانس مدال المپیک هستند/ فدراسیون دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشت

امید نوروزی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در المپیک توکیو، اظهار کرد: جا دارد ابتدا از دکتر دبیر و آقای سوریان صمیمانه تشکر کنم که تمام و کمال در خدمت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بودند و تمام سعی و تلاششان را کردند تا کار

امید نوروزی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در المپیک توکیو، اظهار کرد: جا دارد ابتدا از دکتر دبیر و آقای سوریان صمیمانه تشکر کنم که تمام و کمال در خدمت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بودند و تمام سعی و تلاششان را کردند تا کار را طبق خواسته و نظر سرمربیان و کادرهای فنی تیم های ملی جلو ببرند تا نقص و کاستی در کار نباشد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، افزود: تیم جوان و در عین حال با تجربه و بسیار خوبی داریم و مطمئنا هر ۵ فرنگی‌کار ما شانس کسب مدال المپیک را دارند و در برخی اوزان نیز شانس کسب مدال طلا خواهیم داشت. المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و امیدوارم همه بچه ها در بهترین شرایط روی تشک بروند و مقابل رقبایشان به برتری برسند.

وی تصریح کرد: با شناختی که از وضعیت آمادگی تیم ها و کشتی گیران شاخص دنیا دارم و همچنین مشاهده شرایط بچه هایمان و نتایجی که در مسابقات گرفته اند، صد در صد معتقدم تمام فرنگی کاران ما شانس کسب مدال المپیک را دارند و در برخی اوزان نیز شایسته کسب مدال طلای المپیک هستند. هم ما و هم کادر فنی و کشتی گیران نباید این فرصت طلایی را از دست بدهیم و نهایت بهره را از این موقعیت داشته باشیم.

نوروزی درباره میزان حمایت های فدراسیون کشتی از تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور موفق در المپیک توکیو، گفت: ببینید فدراسیون کشتی و شخص آقایان دبیر و سوریان، الحق و الانصاف هر کمک و درخواستی که تیم های ملی داشته اند را برآورده کردند، حتی در برخی اوزان صفر تا صد، انتخاب کشتی گیران را به سرمربی تیم ملی واگذار کردند و دست او را برای انتخاب کشتی گیر و همچنین کمک مربیان باز گذاشتند تا خواسته های کادر فنی محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در روز مسابقه هم بچه ها و هم کادر فنی سنگ تمام بگذارند و انتظارات مردم را برآورده کنند. از رییس فدراسیون و نایب رییس فدراسیون تشکر می کنم که همه گونه حمایت را از تیم های ملی کشتی داشتند و امیدوارم شاهد درخشش آزاد و فرنگی کاران ایران در المپیک توکیو باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.