تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کد خبر : 5104

نماینده سازمان ملل: طالبان آزادی اقدامات بشردوستانه را تضمین کرده است

نماینده سازمان ملل: طالبان آزادی اقدامات بشردوستانه را تضمین کرده است

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مارتین گریفیث، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در جریان کنفرانس حمایت از کمکهای بشردوستانه به افغانستان که در ژنو برگزار شد، اعلام کرد که از طالبان تضمینی برای آزادی فعالیت‌های بشردوستانه دریافت کرده است. گریفیث در این باره گفت: ما نامه‌ای از طالبان دریافت

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مارتین گریفیث، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در جریان کنفرانس حمایت از کمکهای بشردوستانه به افغانستان که در ژنو برگزار شد، اعلام کرد که از طالبان تضمینی برای آزادی فعالیت‌های بشردوستانه دریافت کرده است.

گریفیث در این باره گفت: ما نامه‌ای از طالبان دریافت کردیم که تضمین کننده آزادی اقدامات بشردوستانه و احترام به حقوق بشر است.

وی افزود: ما همچنین تعهداتی را برای اطمینان از حفظ امنیت تیم مامور سازمان ملل به ارسال کمکهای بشردوستانه به افغانستان دریافت کردیم.

گریفیث ادامه داد: سازمان ملل در حال حاضر در حال افزایش تعداد کارکنان و توانایی‌های خود در افغانستان برای برآورده کردن نیازهای فوری مردم این کشور است.

کنفرانس حمایت از کمک‌های بشردوستانه به افغانستان امروز در ژنو برگزار شد و در پایان این نشست آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که حاضران در این نشست به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار به افغانستان متعهد شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.