تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 30354

نمایش «عتیقه» در یادمان شلمچه اجرا شد

نمایش «عتیقه» در یادمان شلمچه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانیِ راهیان نور که از ۲۰ اسفند در یادمان فتح‌المبین شروع به کار کرد با اجراهای هنرمندان برتر و منتخب همچنان در یادمان‌ها ادامه دارد. نمایش خیابانی «عتیقه» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی احسان زین الدینی کاری از هنرمندان استان کرمانشاه پس از اجرای درخشان در

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانیِ راهیان نور که از ۲۰ اسفند در یادمان فتح‌المبین شروع به کار کرد با اجراهای هنرمندان برتر و منتخب همچنان در یادمان‌ها ادامه دارد.
نمایش خیابانی «عتیقه» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی احسان زین الدینی کاری از هنرمندان استان کرمانشاه پس از اجرای درخشان در یادمان‌های فتح‌المبین، شلمچه، هویزه در شلمچه اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی به یادمان نهر خین می‌رود تا پذیرای مخاطبان باشد.
اجرای چالشی و ارتباط دوسویه این نمایش در یادمان نهر خین در حضور کاروان‌های استان‌های خراسان شمالی، تهران بندرعباس، بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشت.
این نمایش کاری از انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه است که برای اولین بار در این رویداد شرکت می‌کند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به بازیگری مائده خفاجی و احسان زین الدینی، طراح فضا از سوی میثم سلیمی و دستیار کارگردانی کیوان عرشیان اشاره کرد.
نمایش درباره زندگی خانواده‌ای است که دختر خانواده جهیزیه‌اش را برای فروش حراج کرده است تا هزینه درمان پدر شیمیایی شده‌اش را که در بستر بیماری است، تأمین کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.