تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 20006

نقطه قوت ایران مقابل قزاق‌ها از زبان ارمغانی

نقطه قوت ایران مقابل قزاق‌ها از زبان ارمغانی

به گزارش ایسنا، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از پیروزی قاطع شاگردانش مقابل قزاقستان در بازی دوم کاپ آسیا ۲۰۲۲، توضیح داد: در این بازی بازیکنان ما دفاع فوق‌العاده خوبی را انجام دادند که دلیل اصلی پیروزی ما در این بازی بود. با دفاع خوب ما بود که برنامه‌های قزاقستان در حملات

به گزارش ایسنا، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از پیروزی قاطع شاگردانش مقابل قزاقستان در بازی دوم کاپ آسیا ۲۰۲۲، توضیح داد: در این بازی بازیکنان ما دفاع فوق‌العاده خوبی را انجام دادند که دلیل اصلی پیروزی ما در این بازی بود. با دفاع خوب ما بود که برنامه‌های قزاقستان در حملات عملی نشد.

او با تاکید بر دفاع تیمی خوب بازیکنان ایران گفت: امروز روز خوبی برای بسکتبال ایران بود و قزاقستان را خوب آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. دفاع خوب باعث شد در ضد حملات گل‌های راحتی بزنیم و با نتیجه خوبی پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به پشت سر گذاشتن تمرینات خوب، توضیح داد: در یک ماه اخیر آماده سازی خوبی را انجام داده‌ایم. از نظر فیزیکی و روحی شرایط تیم خوب است و امیدوارم بازی‌های مداوم در این تورنمنت نیروی تیم ما را نگیرد تا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

او گفت: از اواسط بازی تیم اصلی را بیرون کشیدیم تا برای بازی بعد استراحت کنند. با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده نیاز نبود که بازیکنان اصلی را تحت فشار بگذاریم. خوشبختانه نیمکت نشینان ما هم عملکرد مناسبی داشتند و مدت زمان خوبی را هم در زمین بودند که اتفاق خوبی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.