تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 18326

نقدعلی: امام خمینی(ره) در مسیر تحقق اهداف نورانی خود لحظه‌ای تردید نکردند

نقدعلی: امام خمینی(ره) در مسیر تحقق اهداف نورانی خود لحظه‌ای تردید نکردند

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد عروج امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود و به ویژه در سالگردهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر جایگاه و نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شکل‌گیری ساختارهای آن تاکید کردند. وی افزود:

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مراسم سی‌وسومین سالگرد عروج امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود و به ویژه در سالگردهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر جایگاه و نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شکل‌گیری ساختارهای آن تاکید کردند.

وی افزود: یکی از مهمترین بخش‌های کلام امروز مقام معظم رهبری آن بود که امام را پس از معصومین(ع) یک الگوی عملی پیاده شده و عقیده مند به احکام نورانی اسلام و دستورات خدای متعال در قرآن کریم و انبیاء معرفی کردند که پای اهداف نورانی خود ایستادند و لحظه‌ای به دلیل سختی‌ها در مسیر تحقق این اهداف تردید نکردند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه کمالات و جلوه‌های رفتاری و اخلاق سیاسی که از امام خمینی (ره) بروز یافته ناشی از ایمانی است ایشان که به آموزه‌های آسمانی داشتند و این آموزه‌ها را قابل اجرا و عملی می‌دانستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.