تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 30329

نظارت ۷۰۰ تیم بازرسی بر عملکرد ماموران پلیس در نوروز ۱۴۰۲

نظارت ۷۰۰ تیم بازرسی بر عملکرد ماموران پلیس در نوروز ۱۴۰۲

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در چهارمین جلسه قرارگاه یاسر بازرسی کل فراجا که با حضور روسا و کارشناسان کارگروه‌های تخصصی هشت‌گانه برگزار شد، با تبریک حلول سال جدید گفت: حدود ۷۰۰ تیم جامع بازرسی نظارت بر حسن اجرای ماموریت نوروزی را در دستورکار خود قرار داده‌اند. وی ادامه داد: رویکرد بازرسی در ماموریت

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در چهارمین جلسه قرارگاه یاسر بازرسی کل فراجا که با حضور روسا و کارشناسان کارگروه‌های تخصصی هشت‌گانه برگزار شد، با تبریک حلول سال جدید گفت: حدود ۷۰۰ تیم جامع بازرسی نظارت بر حسن اجرای ماموریت نوروزی را در دستورکار خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: رویکرد بازرسی در ماموریت نوروز حمایتی است و همه جامعه بازرسی در سراسر کشور تلاش می کنند ماموریت تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی به صورت دقیق و بهینه انجام و رضایت حداکثری مردم از پلیس حاصل شود.
رئیس بازرسی‌کل فراجا نقش تیم‌های بازرسی در عملیاتی شدن تدابیر فرماندهی و تحقق اهداف پیش بینی شده در طرح نوروزی را موثر و ارزشمند عنوان کرد و گفت: نتیجه گزارش‌ عملکرد تیم‌های بازرسی فعال در سراسر کشور بیانگر این مهم است که همه ظرفیت پلیس معطوف گسترده‌ترین و طولانی‌ترین ماموریت انتظام بخشی در تعطیلات نوروزی شده و همه رده‌ها از مرز تا مرکز با بسیج تمام امکانات در صدد انتظام بخشی مطلوب در نوروز هستند.
 معصوم بیگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت محورهای مواصلاتی تامین، گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از وقوع سرقت فعال و پایگاه‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، آگاهی و راهور پلیس های تخصصی در این ماموریت عظیم نقش آفرینی می کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.