تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
کد خبر : 26405

نشان عقیق وزن ثروتم را بالا برد

نشان عقیق وزن ثروتم را بالا برد

در دنیای کنونی ثروتمند شدن کار بسیار سختی می باشد و نیاز به توانایی و بالا بردن برخی مهارت ها دارد، من با تقویت مهارت ها و با اندک سرمایه ای که داشتم کسب وکار جدید خود را در حوزه ی انگشتر آغاز کردم و توانستم به درآمد میلیاردی که می خواستم برسم. انگشتر عقیق

در دنیای کنونی ثروتمند شدن کار بسیار سختی می باشد و نیاز به توانایی و بالا بردن برخی مهارت ها دارد، من با تقویت مهارت ها و با اندک سرمایه ای که داشتم کسب وکار جدید خود را در حوزه ی انگشتر آغاز کردم و توانستم به درآمد میلیاردی که می خواستم برسم.

انگشتر عقیق

انواع سنگ و انگشتر عقیق شامل سنگ عقیق سرخ، کبود و سبز که در اثر وجود اکسید فلزاتی مانند آهن و منگنز به رنگهای مختلف سرخ و سبز دیده می شود، عقیق سلیمانی که با داشتن نوارهای روشن از دیگر انواع عقیق متمایز می شود، عقیق شجر که به دلیل وجود ناخالصی در آن و بازتاب نور ایجاد صحنه هایی شبیه به طبیعت داخل سنگ می کند، عقیق آتشین نیز که با داشتن ناخالصیهایی از جنس لیمونیت با تراش مناسب تصویری شبیه به شعله اتش ایجاد می کند نیز انواع دیگر سنگ عقیق هستند.

یکی از زیورآلات مورد علاقه ی مردان به ویژه مردان مسلمان انگشتر دخترانه طلا و عقیق است، آقایان به ویژه نگین سنگ عقیق را روی حلقه و قالبهای نقره به کار برده شده به جای انگشتر حلقه ی طلای ازدواج که استفاده از آن برای مردان مکروه اعلام شده استفاده می کنند و انگشترهای عقیقی که حکاکیهایی از آیات قرآنی و ادعیه های خاص روزی رسانی دارد را به عنوان انگشتر شانس به دست می اندازند.

انگشتر جواهرات

دختران نوجوان انگشتر جواهرات زنانه را با ساعت مچی خود به دست می‌کنند. در گذشته از فلز نقره در چاه های آب مصرف می کردند تا در مسیر آلوده نشوند و پاک به دست افراد برسند از جایی که دستگاه های تولیدی روزانه پیشرفت چشمگیری را دارند که این فلز گرانبها را در ساخت انگشتر و النگو و غیره بهره گیری می کنند که در زیر خود مانع از شکل گیری رنگ سبز می شوند که آسوده پاک نمی شوند.

وقتی وضو می گیرید یا می خواهید دستان خود را بشویید بهترین کار این است که هر لوازمی را که در دستان خود استفاده می کنید ابتدا خارج کنید تا لای انگشتان و کف دستها را به طور کامل ضدعفونی کنید که این روزها بر اثر بی احتیاطی به انواع بیماریهای ویروسی مبتلا نشوید.

انگشتر هوشمند

با استفاده از انگشتر هوشمند، می‌توانید از گوشی موبایل خود نیز کمی فاصله گرفته و تماس و پیام‌های دریافتی را از طریق انگشتر، دنبال کنید.

حتی اگر در حال گوش دادن به موسیقی از طریق گوشی موبایل خود باشید؛ برای پخش شدن موسیقی بعدی؛ نیازی نیست که به سراغ گوشی بروید؛ این کار از طریق انگشتر هوشمندی که به دست دارید، انجام خواهد شد.بیشتر انگشترهای هوشمند از NFC پشتیبانی کرده و با گوشی‌های موبایلی که دارای این تکنولوژی هستند، ست می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.