تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 7613

نخستین پیروزی نظم آوران در سوپر لیگ بسکتبال

نخستین پیروزی نظم آوران در سوپر لیگ بسکتبال

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، دو تیم پالایش نفت آبادان و تیم نظم‌ آوران سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم نظم‌ آوران موفق شد با نتیجه ۷۴ – ۶۸ به پیروزی دست پیدا کند. در این دیدار ابتدا شاگردان

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) ۲۶ مهر ۱۴۰۰، در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، دو تیم پالایش نفت آبادان و تیم نظم‌ آوران سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم نظم‌ آوران موفق شد با نتیجه ۷۴ – ۶۸ به پیروزی دست پیدا کند.

در این دیدار ابتدا شاگردان علی آرزومندی ۱۳-۱۶ و ۱۶-۱۸ کوارترهای اول و دوم را واگذار کردند تا در مجموع، ۲۹-۳۴ بازنده نیمه نخست شود. در ادامه اما آن‌ها موفق شدند ۲۲-۱۳ و ۲۳-۲۱ کوارترهای سوم و چهارم را با پیروزی پشت سر گذاشته و نهایتا برنده این دیدار نزدیک شوند.

در انتهای این دیدار، امیر طاهرخانی، فوروارد تیم نظم‌ آوران با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد و با تاثیرگذاری ۲۶، ستاره این دیدار شد.

به این ترتیب تیم نظم‌ آوران سیرجان که به تازگی وارد سوپر لیگ بسکتبال ایران شده است، نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را کسب کرد. شاگردان آرزومندی پیش از این در بازی نخست، مقابل تیم شهرداری گرگان تن به شکست داده بودند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.