تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 3299

نخستین مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا

نخستین مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، امروز (یک‌شنبه) ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، در سومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۱ امارات، دو بوکسور دیگر تیم نوجوانان ایران به روی رینگ رفتند که در پایان، نخستین مدال برنز بوکسورهای نوجوان ایران در این مسابقات قطعی و یکی دیگر از نماینده‌های تیم نوجوانان حذف شد.  ابتدا در

به گزارش ایسنا، امروز (یک‌شنبه) ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، در سومین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا ۲۰۲۱ امارات، دو بوکسور دیگر تیم نوجوانان ایران به روی رینگ رفتند که در پایان، نخستین مدال برنز بوکسورهای نوجوان ایران در این مسابقات قطعی و یکی دیگر از نماینده‌های تیم نوجوانان حذف شد. 

ابتدا در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا براتعلی‌پور در مرحله یک‌ چهارم نهایی با برتری مقابل «عبدالعزیز» از امارات قرار گرفت و با شکست دادن این حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. به این ترتیب مدال برنز نماینده ایران نیز قطعی شد. او در دور بعد مقابل بوکسور قرقیز روی رینگ می‌رود.

اما در ۶۳ کیلوگرم علیرضا موسوی با شکست مقابل «تولکینوف» ازبکستانی از حضور در دور بعد بازماند تا سومین بوکسور حذف شده تیم نوجوانان ایران در این رقابت‌ها باشد.

پیش از این میلاد فلاحی و محمدسینا مرتضوی دو بوکسور تیم نوجوانان ایران، با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

این رقابت‌ها تا هشتم شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و تیم ملی ایران نیز با ۱۵ بوکسور در قالب دو تیم نوجوانان و جوانان، راهی امارات شده است. هدایت این تیم‌ها را رضا مهدی‌پور یه عنوان سرمربی برعهده دارد. 

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.