تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 20066

نجمه خدمتی در المپیاد ورزشی دانشجویان دوم شد!

نجمه خدمتی در المپیاد ورزشی دانشجویان دوم شد!

به گزارش ایسنا، رقابت‌های المپیاد دانشجویان دختر در هفت رشته پیگیری و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر چهار رشته تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو به پایان رسید. تیراندازی در رقابت‌های تیراندازی که با شرکت ۲۱ دانشگاه برگزار شد، رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی در دو بخش تیمی و انفرادی دنبال شد که در

به گزارش ایسنا، رقابت‌های المپیاد دانشجویان دختر در هفت رشته پیگیری و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر چهار رشته تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی وتکواندو به پایان رسید.

تیراندازی

در رقابت‌های تیراندازی که با شرکت ۲۱ دانشگاه برگزار شد، رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی در دو بخش تیمی و انفرادی دنبال شد که در بخش انفرادی فاطمه امینی پژوه از دانشگاه اصفهان با امتیاز  ۶۲۸.۶ طلا گرفت، نجمه خدمتی با کسب ۶۲۴.۲ امتیاز به مدال نقره دست یافت و نرجس امامقلی نژاد با امتیاز ۶۲۱.۶ به مدال برنز رسید. در بخش تیمی نیز دانشگاه اصفهان اول شد، دانشگاه تهران دوم و دانشگاه فردوسی به مقام سوم دست یافت. در پایان این رقابت‌ها نیز در مجموع امتیازات تفنگ و تپانچه جام قهرمانی به دانشگاه تهران رسید، دانشگاه اصفهان دوم شد و دانشگاه فردوسی مشهد در جایگاه سوم قرار گرفت.

بدمینتون

رقابت‌های بدمینتون با شرکت ۲۵ دانشگاه در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید، دانشگاه زنجان دوم شد و تیم دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و گیلان به مقام سوم مشترک دست یافتند. در بخش انفرادی ساره امینیان از دانشگاه تهران طلا گرفت، نسترن کرمی از دانشگاه زنجان به مدال نقره رسید و ساغر رفیعی از دانشگاه شهید باهنر کرمان و هاجر کبیری از دانشگاه علم صنعت به مدال برنز مشترک رسیدند.

در بخش دو نفره نیز سارا کیوان و نرگس افشاری از دانشگاه تهران اول شدند، حنان کبیری و سمیه ناصری از دانشگاه شهیدرجایی دوم شدند و مقام سوم مشترک به ملیکا محمدی و یاسمن شبیهی از دانشگاه صنعتی شاهرود و نرگس طلوعی و دنا ابراهیمی از دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز رسید.

تکواندو

در پایان رقابت‌های تکواندو دانشجویان دختر که با شرکت ۳۵ دانشگاه گزار شد در مجموع امتیازات، جام قهرمانی به دانشگاه پیام نور اراک رسید، تیم دانشگاه فرهنگیان اصفهان نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های غیرانتفاعی زند شیراز و دانشگاه الزهرا(س) در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

مسابقات تکواندو در بخش انفرادی نیز در ۸ وزن برگزار شد که در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم راحله زینالی از دانشگاه تهران مقام اول، اوین فرامرزی از دانشگاه الزهرا «س» مقام دوم، فاطمه محمدپور از دانشگاه چمران مقام سوم و عاطفه عباسی از دانشگاه پیام نور اراک مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم نیز  بهاره فریدونی از دانشگاه زند شیراز مقام اول را کسب کرد، ستایش آمین از دانشگاه پیام نور اراک به مقام دوم و فاطمه بهدادی از دانشگاه رازی کرمانشاه و هانیه شیخی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم سارا میزبان از دانشگاه بروجرد اول شد، مقام دوم به فاطمه ادراکی از دانشگاه مراغه رسید، مقام سوم مشترک نیز به ترتیب به  زهرا زارع از دانشگاه شهیدبهشتی و ساغر احدی نیا از دانشگاه فرهنگیان اصفهان رسید. در وزن منفی ۵۷ کیلو گرم نیز آیدا خورشیدی از دانشگاه زند شیراز مقام اول، سارا احدی نیا از دانشگاه فرهنگیان مقام دوم، آتنا رزاقی از دانشگاه الزهرا «س» و بیتا پیری از دانشگاه محقق اردبیلی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن منفی ۶۲ کیلوگرم ساغر قزوینه از دانشگاه فنی و حرفه ای شریعتی مقام اول را کسب کرد، مقام دوم به سانازصدرالدینی از دانشگاه مراغه رسید و فاطمه موسوی زاده از دانشگاه شهید با هنر کرمان و هدیه سلطانی از دانشگاه ایلام مقام سوم مشترک را به دست آوردند. در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم هم روناک حسین‌زاده  از دانشگاه شهیدمدنی تبریز مقام اول، آناهیتا فقیر آزاد از دانشگاه گیلان مقام دوم، مائده عالی‌پور از دانشگاه اصفهان و فاطمه مشکل‌گشا از دانشگاه بوشهر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم غزاله یوسفی از دانشگاه زنجان اول شد، سحر صادقی از دانشگاه گیلان به مقام دوم رسید، محدثه روحی از دانشگاه تبریز و عاطفه سادات علوی‌زاده از دانشگاه اراک مقام سوم مشترک را کسب کردند. در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم سپیده سادات موسوی از دانشگاه پیام نور اراک مقام اول را کسب کرد، فاطمه رستمی از دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مقام دوم رسید، زهرا فرهادکیا از دانشگاه الزهرا «س» و غزاله کرمانی از دانشگاه دامغان موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.

تنیس روی‌میز

رقابت‌های تنیس‌روی میز نیز با شرکت ۱۸ دانشگاه برگزار و با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید. تیم موسسه زند شیراز نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه‌های‌ تبریز و دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام سوم مشترک را کسب کردند. در بخش انفرادی ملیکا عامر طالس از موسسه غیر انتفاعی زند شیراز طلا گرفت، حنانه امیدی از دانشگاه دانشگاه فرهنگیان اصفهان به مدال نقره رسید و مریم فرعی از دانشگاه تهران وکیانا قصری از دانشگاه قم به مدال برنز مشترک دست یافتند.

در بخش دو نفره پرستو شفیعی و آنا کشیشی از دانشگاه تهران اول شدند، حنانه امیدی و نگار رفائیان از دانشگاه فرهنگیان اصفهان دوم شدند و مقام سوم مشترک به سودابه حسن نژاد و رضونه رضوی از دانشگاه بیرجند و غزاله امینی و ندا سبزواری از دانشگاه خوارزمی رسید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.