تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 10600

نجات ۷ کوهنورد از ارتفاعات دیزین

نجات ۷ کوهنورد از ارتفاعات دیزین

محمد حسن قوسیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱۸:۲۵ امروز ‍نجشنبه ۲۵ آذرماه گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر در منطقه دیزین به مرکز کنترل مدیریت و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان البرز اعلام شد. وی ادامه داد: در اولین فرصت دو تیم امداد و نجات را از پایگاه شهرستانک به منطقه اعلام شده،

محمد حسن قوسیان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱۸:۲۵ امروز ‍نجشنبه ۲۵ آذرماه گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر در منطقه دیزین به مرکز کنترل مدیریت و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان البرز اعلام شد.

وی ادامه داد: در اولین فرصت دو تیم امداد و نجات را از پایگاه شهرستانک به منطقه اعلام شده، اعزام کردیم که پس از اعزام و ارزیابی های اولیه مشخص شد کوهنورد سقوط کرده به همراه ۹ نفر دیگر مشغول طبیعت گردی بودند. تیم های عملیاتی، ۷ نفر را سالم پیدا کردند و با کمک عوامل محلی به منطقه امن منتقل شدند.

قوسیان اضافه کرد: طبق گفته همراهان، حال مصدوم مساعد نبوده و دو نفر دیگر نیز مصدوم را همراهی می کنند و به همین دلیل علاوه بر دو تیم اعزامی، یک تیم پشتیبانی نیز به منطقه اعزام و در مجموع سه تیم عملیاتی برای امداد رسانی فرد سقوط کرده به ارتفاعات دیزین صعود کردند.

وی تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد و تیم های عملیاتی در تلاش هستند تا افراد باقی مانده را پیدا کرده و به تنها مصدوم حادثه امداد رسانی کنند که پس از کسب اطلاعات لازم از تیم های اعزامی، جزئیات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.