تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 27014

نتایج لژیونرهای والیبال ایران/ از بازگشت معروف به ترکیب تا شکست یاران عبادی‌پور

نتایج لژیونرهای والیبال ایران/ از بازگشت معروف به ترکیب تا شکست یاران عبادی‌پور

به گزارش ایسنا، در جریان هفته سیزدهم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم تورشاد و حکیم اوغلو به مصاف هم رفتند که در آخر این بای با نتیجه ۳ بر صفر به سود تورشاد به پایان رسید. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۸ بر

به گزارش ایسنا، در جریان هفته سیزدهم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم تورشاد و حکیم اوغلو به مصاف هم رفتند که در آخر این بای با نتیجه ۳ بر صفر به سود تورشاد به پایان رسید. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۸ بر ۲۶ به سود تورشاد به پایان رسید.
بردیا سعادت که برای تورشاد بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش موفق شد ۲۶ امتیاز به دست آورده و بدرخشد. ملی‌پوش والیبال ایران ۲۱ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از سرویس و ۲ امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.
در دیگر دیدارهای این هفته لیگ والیبال ترکیه، تیم گالاتاسرای به مصاف اسپور رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به سود حریف گالاتاسرای به پایان رسید. مرتضی شریفی، ملی‌پوش والیبال ایران که برای گالاتاسرای بازی می‌کند در این رقابت ۱۳ امتیاز کسب کرد. او ۱۱ امتیاز از حمله، یک امتیاز از سرویس و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن به دست آورد.
در جریان هفته سیزدهم لیگ والیبال ترکیه، آلتکما به مصاف فنرباغچه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود فنربافچه به پایان رسید.
سعید معروف که در جریان دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کاپ اروپا غایب بزرگ فنرباغچه به دلیل عفونت لوزه بود، در این بازی وارد میدان شد و ۳ امتیاز از حمله برای تیمش کسب کرد.
همچنین در جریان هفته دوازدهم لیگ والیبال ایتالیا، تیم میلانو با حضور میلاد عبادی‌پور به مصاف تیم والیبال چیسترنا رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به سود حریف میلانو به پایان رسید.
در این بازی عبادی‌پور عملکرد خوبی داشت و توانست ۱۰ امتیاز از حمله برای تیمش کسب کند. درخشش ملی‌پوش والیبال ایران در این بازی کافی نبود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.