تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 17516

نایب قهرمان المپیک: این وضعیت برای کشتی همدان ننگ است/ چرا دبیر کاری نمی‌کند؟

نایب قهرمان المپیک: این وضعیت برای کشتی همدان ننگ است/ چرا دبیر کاری نمی‌کند؟

مسعود مصطفی جوکار در گفتگو با ایسنا، با انتقاد شدید از عملکرد رییس هیات کشتی همدان، اظهار کرد: همدان در دوره‌های نه چندان دور چهره های پرافتخاری را تحویل کشتی ایران داده است اما الان ببینید وضعیت کشتی در این استان به کجا رسیده است. کشتی‌گیران همدان در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور فقط به دو

مسعود مصطفی جوکار در گفتگو با ایسنا، با انتقاد شدید از عملکرد رییس هیات کشتی همدان، اظهار کرد: همدان در دوره‌های نه چندان دور چهره های پرافتخاری را تحویل کشتی ایران داده است اما الان ببینید وضعیت کشتی در این استان به کجا رسیده است. کشتی‌گیران همدان در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور فقط به دو عنوان پنجمی و هشتمی رسیدند و از رسیدن به مدال بازماندند. در تمامی رده‌های دیگر هم ببینید وضعیت نتایج کشتی‌گیران همدانی چطور بوده است. در جام هاشمی ‌نژاد فقط یک عنوان دومی داشتیم که او هم حریف تمرینی ندارد و دربدر دنبال حریف تمرینی است و در تهران تمرین می‌کند.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن، افزود: این وضعیت برای کشتی همدان ننگ است و متاسفانه هیچکس هم به وضعیت مدیریت کشتی در این استان توجه نمی‌کند. خود من به آقای دبیر گفتم عملکرد رییس هیات کشتی اصلا خوب نیست و باعث شده کشتی همدان در بدترین شرایط خود قرار بگیرد اما او قبول نکرد و اصرار به حمایت از رییس هیات کشتی این استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آقای دبیر می‌گوید مهمترین برنامه‌اش کنار گذاشتن روسای هیات‌های کم‌کار است، پس چرا علی‌رغم هشدارها و وضعیت افتضاح کشتی همدان، هیچ اقدامی برای سر و سامان دادن به کشتی این استان نمی‌کند؟ آقای دبیر باید روسای کم کار را بازخواست کند و کنار بگذارد تا کشتی از وضعیت فعلی خارج شود و به جایگاه شایسته‌اش برسد. کشتی همدان سرشار از استعداد است و من دلم برای نوجوانان و جوانانی می‌سوزد که به هزار امید وارد کشتی شده‌اند.

جوکاربا تاکید بر اینکه دنبال پست و مقام و ریاست هیات کشتی همدان نیست، گفت: کار من فنی است و در آکادمی خودم مشغول خدمت به کشتی هستم اما هیات کشتی استان هیچ برنامه‌ای برای برون رفت کشتی همدان از این وضعیت ندارد و عملکرد ۳ ساله رییس هیات باعث این نتایج ضعیف شده است. هیچ کدام از قهرمانان در جلسات کشتی استان حضور ندارند و افرادی برای کشتی همدان تصمیم‌ می‌گیرند که هیچ کس زیر بغلشان را هم ندیده است!

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.