تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 19342

ناگفته‌های والیبالیست سپاهان از انحلال تیم طلایی‌پوشان در لیگ برتر

ناگفته‌های والیبالیست سپاهان از انحلال تیم طلایی‌پوشان در لیگ برتر

علیرضا مباشری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره اعلام رسمی باشگاه سپاهان مبنی بر انحلال تیم والیبال لیگ‌برتر و فروش امتیاز آن، اظهار کرد: سیاست‌گذاری باشگاه به نحوی بود که در سال سوم به نتیجه برسد. سال سوم سال قهرمانی بود که متأسفانه کسب نشد، اما این به معنای حذف یا سقوط نیست بلکه به

علیرضا مباشری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره اعلام رسمی باشگاه سپاهان مبنی بر انحلال تیم والیبال لیگ‌برتر و فروش امتیاز آن، اظهار کرد: سیاست‌گذاری باشگاه به نحوی بود که در سال سوم به نتیجه برسد. سال سوم سال قهرمانی بود که متأسفانه کسب نشد، اما این به معنای حذف یا سقوط نیست بلکه به مقام سوم رسیدیم.

وی افزود: ۴ تیم در لیگ برتر شرایط کاملاً یکسانی از لحاظ هزینه و بازیکن با سپاهان داشتند، اما از این میان تنها یک تیم قهرمان می‌شود. این سیاستی نیست که در لیگ‌های مهم و پرستاره خارجی دنبال شود.

ملی‌پوش سابق تیم والیبال سپاهان، خاطرنشان کرد: اگر این سیاست باشگاه باشد که بعد از نرسیدن به اهداف در سال سوم تیم را منحل کند، پس باید در رشته‌های دیگری مانند فوتبال که با آن هزینه‌ها به قهرمانی نرسیدند نیز اعمال شود.

مباشری تصمیم فروش امتیاز و انحلال تیم والیبال را عجولانه ارزیابی کرد و گفت: به عقیده من تصمیم عجولانه‌ای در خصوص ادامه فعالیت سپاهان گرفته شد و امیدوارم هر کسی به هر نحوی می‌تواند برای برگرداندن تیم تلاش کند تا حداقل با یک تیم متوسط جای خالی سپاهان در سوپر لیگ را پر کنیم.

وی تأکید کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و باید کارهای بزرگی انجام دهد. همیشه خواستیم اسم سپاهان در بهترین شرایط باشد. یک سال هم امکان دارد با همه تلاش‌ها قهرمان نشویم، اما نمی‌توان فقط برای نرسیدن به سکو نخست از همه‌چیز بگذریم.

کاپیتان سابق تیم والیبال سپاهان یادآور شد: تلاش زیادی برای رسیدن این تیم به سوپر لیگ شد. نتایج خوبی را در دو سال نخست گرفتیم و تنها در سالی که سرمربی قول قهرمانی داده بود، به نتیجه دلخواهمان نرسیدیم.

بازیکن جوان در لیگ برتر به اندازه کل لیگ دسته یک تجربه کسب می‌کند

مباشری افزود: والیبال یک رشته گروهی است و قهرمانی یک تیم به موارد زیادی وابسته است.

وی تصریح کرد: شاید برخی بنابر نظر شخصی خود پیشنهاد دادند که تیم به دسته یک برود تا به نفع جوانان باشد، اما به نظر من بازیکن جوانی که در لیگ برتر دو یا سه بازی حضور داشته باشد نتیجه و تجربه کل لیگ دسته یک را می‌گیرد.

این بازیکن والیبال سپاهان با تأکید بر اهمیت و بالا بودن کیفیت بازی‌ها در سطح لیگ‌برتر، یادآور شد: لیگ‌برتر ویترینی برای دیده شدن جوانان است. تمام رده‌های پایه برای حضور در تیم بزرگسالان تلاش می‌کنند و با منحل شدن تیم لیگ برتری انگیزه را از جوانان می‌گیریم.

مباشری با اشاره به امکان حضور دوتیم از یک باشگاه در دو لیگ پایه و برتر، اظهار کرد: باشگاهی به بزرگی سپاهان باید تصمیمات حرفه‌ای بگیرد و از دست دادن امتیاز لیگ برتر دور از شأن این باشگاه است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.