تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 32876

نازنین ملایی پای ثابت مدال‌آوری رویینگ ایران در مسکو

نازنین ملایی پای ثابت مدال‌آوری رویینگ ایران در مسکو

به گزارش ایسنا، تیم ملی قایقرانی رویینگ مردان و زنان ایران در مسابقات مسکو شرکت کرده‌اند. دومین روز مسابقات نیز برگزار شد و سه قایق ایران به فینال A راه یافتند و حاصل آن یک مدال برنز در قایق دونفره سبک وزن زنان توسط نازنین ملایی و کیمیا زارعی بود.  نازنین ملایی روز گذشته در

به گزارش ایسنا، تیم ملی قایقرانی رویینگ مردان و زنان ایران در مسابقات مسکو شرکت کرده‌اند. دومین روز مسابقات نیز برگزار شد و سه قایق ایران به فینال A راه یافتند و حاصل آن یک مدال برنز در قایق دونفره سبک وزن زنان توسط نازنین ملایی و کیمیا زارعی بود. 
نازنین ملایی روز گذشته در رویینگ یک نفره سبک وزن نیز مدال نقره گرفته بود و به این ترتیب تعدادی مدال‌های ایران در مسابقات مسکو به یک نقره و یک برنز رسید. 
این مسابقات از ۱۲ تا ۱۴ خرداد در شهر مسکو برگزار می‌شود.    
نتایج روز دوم به شرح زیر است:   نیمه نهایی رویینگ دونفره سنگین وزن زنان تیم ایران با ترکیب زینب نوروزی و مهسا جاور با زمان ۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۲۱۴ صدم ثانیه سوم شد و به فینال A راه یافت.  فینال A:  تیم ایران با ترکیب زینب نوروزی و مهسا جاور و با زمان ۷ دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۶۳۳ صدم ثانیه چهارم شد و به مدال نرسید.  قایق بلاروس و دو قایق روسیه اول تا سوم شدند. 
مقدماتی رویینگ دو نفره سبک وزن زنان تیم ایران با ترکیب نازنین ملایی و کیمیا زارعی با زمان ۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۳۶۲ صدم ثانیه اول شد و به فینال A راه یافت.  فینال A:  تیم نازنین ملایی و کیمیا زارعی با زمان ۷ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۲۶۲ صدم ثانیه سوم شد و به مدال برنز رسید.  دو قایق روسیه اول و دوم شدند. 
نیمه نهایی رویینگ دونفره مردان: تیم ایران با ترکیب حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری با زمان ۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۵۲۲ صدم ثانیه اول شد و به فینال A راه یافت.  فینال A: 
تیم حمیدرضا رضوانی و شیرزاد قادری با زمان ۶ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۲۲۵ صدم ثانیه ششم شد و به مدال نرسید. 
دو قایق بلاروس و یک قایق روسیه اول تا سوم شدند. 
ورزشکارانی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.