تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
کد خبر : 7036

میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد

میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد

به گزارش ایسنا، براساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد. در حکم وزیر بهداشت آمده است: “جناب آقای دکتر جعفر میعادفر باسلام خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش

به گزارش ایسنا، براساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد.

در حکم وزیر بهداشت آمده است:
“جناب آقای دکتر جعفر میعادفر
باسلام
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.
در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی همچنین به استناد ماده ۴ اساسنامه سازمان فوریت های پیش بیمارستانی اورژانس کشور موضوع تصویب نامه شماره ۱۵۰۹۱۴/ت ۵۴۵۹۴ه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هیات وزیران، بموجب این ابلاغ به عنوان “رئیس سازمان اورژانس کشور” منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و جوانب شرعی انجام وظیفه نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال،
حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موافق و موید باشید.
دکتر بهرام عین‌اللهی”

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.