تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 18483

میراسماعیلی: پرونده جودو پیچیده شده است/ از استخدام المپیکی‌ها نترسیم

میراسماعیلی: پرونده جودو پیچیده شده است/ از استخدام المپیکی‌ها نترسیم

 به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ناشنوایان در مورد مشکل اشتغال ناشنوایان بیان کرد: المپیکی را هم به کار نمی گیرند. به عنوان قهرمان می گویم ورزشکاران نیاز به توجه بیشتر دارند. در مجلس تصویب شده که امکان اشتغال المپیکی ها فراهم شود اما خیلی ها جذب نشدند.

 به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ناشنوایان در مورد مشکل اشتغال ناشنوایان بیان کرد: المپیکی را هم به کار نمی گیرند. به عنوان قهرمان می گویم ورزشکاران نیاز به توجه بیشتر دارند. در مجلس تصویب شده که امکان اشتغال المپیکی ها فراهم شود اما خیلی ها جذب نشدند. قانونی که تصویب می شود باید پیگیری شود. تعداد ورزشکارانی که باید استخدام شوند، انقدر زیاد نیست که از استخدام آنها بترسیم.

او ادامه داد: الان می بینیم که معاندان نخبه ها را گول می زنند و وعده واهی می دهند و آنها را می برند اما بعد استفاده نمی کنند و پس از یکی، دو سال این ورزشکاران فراموش می‌شوند. این ورزشکاران مشاورین خوبی ندارند و تصمیم بد می گیرند از این رو باید در داخل به آنها توجه شود.

میر اسماعیلی در مورد تعیین تکلیف پرونده جودو نیز گفت: پرونده پیچیده ای شده است. برای ما جای سوال دارد که علت این پیچیدگی چه چیزی است. نیاز به بررسی بیشتر داورها است. حالا تمدید کردن مهم نیست و فقط امیدوارم رای عادلانه باشد. جودوی ایران با تمام مظلومیت و محرومیت، راهی سن‌پترزبورگ می شود بعد به تونس می رود و سپس با ترکیب کامل در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند.

او در پاسخ به این پرسش که جودو مشکلی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی ندارد؟ گفت: خیر چون این بازی ها زیر نظر IOC و OCA نیست و می توانیم شرکت کنیم. امیدوارم ثابت کنیم اگر سه سال تعلیق هستیم دست از کارنکشیدیم و خدا کمک کند نتیجه خوبی در بازی ها بگیریم.

او در مورد اینکه از  تمدید رای دادگاه CAS باید نگران بود؟ تصریح کرد: نمی توان این را گفت. حساسیت خاصی روی تمدید آن نداریم با پرونده های فوتبالی و عادی متفاوت است و نتیجه آن  می تواند مبنای رای های دیگر برای سال های بعد باشد. این پرونده سه داور تصمیم گیرنده دارد که یکی از آنها ایرانی هستند و امیدوارم نتیجه رای عادلانه باشد نه سیاسی‌.

او افزود: موضوع روسیه و اوکراین نشان داد ورزش دنیا سیاسی عمل کرد. در مورد مسابقه فوتبال کانادا و ایران نیز افراد معاند و مریض به دنبال این بودند که فوتبال و ورزش ایران نتیجه نگیرد. امیدوارم طبق منشور المپیک، ورزش پاک و غیر سیاسی باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.